مدیرعامل سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد: ۷۰ درصد تماسها مزاحمت یا تماس اشتباه است
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد گفت: در بازه زمانی بیستوهفتم مرداد تا دوم شهریور سالجاری در مجموع ۱۲ هزار و ۴۲۱ تماس با سامانه ۱۲۵ برقرار شده که از این تعداد هشت هزار و ۶۴۷ مورد تماسهای مزاحمتی و اشتباهی بوده است. آتشپاد حمیدرضا کافینیا اظهار کرد: در هفته گذشته ۱۷۳ عملیات […]
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد گفت: در بازه زمانی بیستوهفتم مرداد تا دوم شهریور سالجاری در مجموع ۱۲ هزار و ۴۲۱ تماس با سامانه ۱۲۵ برقرار شده که از این تعداد هشت هزار و ۶۴۷ مورد تماسهای مزاحمتی و اشتباهی بوده است.
آتشپاد حمیدرضا کافینیا اظهار کرد: در هفته گذشته ۱۷۳ عملیات اطفای حریق انجام و در همین مدت در مجموع هزار و ۷۸۲ مورد اعزام آتش نشان و ۶۱۳ مورد اعزام ناوگان گزارش شده است.
وی ادامه داد: همچنین ۲۵۳ عملیات امداد نجات، ۱۱۷ مورد خدمات ایمنی، ۶۳ بازدید پیشگیرانه و ۱۸۲ مورد کنترل ایمنی ساختمانها نیز صورت پذیرفته است.
مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد افزود: در بازه زمانی فوق در مجموع ۱۲ هزار و ۴۲۱ تماس با سامانه ۱۲۵ برقرار شده که از این تعداد هشت هزار و ۶۴۷ مورد یعنی حدود ۷۰ درصد از تماسها مزاحم و اشتباهی بوده است.