معاون فرهنگی شهردار کرمان: در انتخاب سخنان و پیامها، به ذائقه مخاطب توجه شود
نخستین نشست کمیته فضاسازی و تبلیغات سومین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاجقاسم سلیمانی، در محل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمان برگزار شد. معاون فرهنگی شهردار کرمان در حاشیه این نشست، از ارائه پیشنهادهای مختلف و متعدد توسط اعضای کمیته خبر داد و گفت: در این جلسه پس از تبادل نظر درخصوص چندین موضوع […]
نخستین نشست کمیته فضاسازی و تبلیغات سومین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاجقاسم سلیمانی، در محل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمان برگزار شد.
معاون فرهنگی شهردار کرمان در حاشیه این نشست، از ارائه پیشنهادهای مختلف و متعدد توسط اعضای کمیته خبر داد و گفت: در این جلسه پس از تبادل نظر درخصوص چندین موضوع برای هرچه بهتر برگزارشدن مراسم سومین سالگرد شهادت سردار دلها، مواردی جمعبندی و مقرر شد در جلسه بعدیِ این کمیته، گزارشی از نتایج، ارایه شود.
عبدالرضا شیخشعاعی افزود: نظر به اهمیت طرحها و پیامهای ارایهشده، مقرر شد کارگروهی بهصورت متمرکز برای طراحی و درج پیامها، با مدیریت حوزه هنری استان کرمان شکل بگیرد.
مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمان ادامه داد: همچنین مقرر شد گروههای مردمی با بررسی نیازها و ظرفیتهای مناطق کمتربرخوردار شهر، گزارشی برای این کمیته تهیه و گردآوری کنند تا در جلسه بعدی، در مورد فضاهای تبلیغاتی این مناطق نیز تصمیمگیری ویژه شود.
شیخشعاعی بیان کرد: همچنین مصوب شد تعداد مواردی ازجمله پوستر، پرچم و سایر اقلام، در قالب فرمهایی، از همه اعضا گرفته شود تا در جلسه آینده، درخصوص تقسیمکار تهیه این اقلام تصمیمگیری شود.
وی از دیگر موارد مطرحشده در این کمیته، به هماهنگی با کمیته شهرستانها اشاره کرد و گفت: برای هماهنگی با کمیته شهرستانها، مقرر شد شهرستانهایی که امکان مالی کمتری برای فضاسازی و تبلیغات دارند، مورد حمایت قرار گیرند.
مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمان افزود: همچنین در نشست این کمیته تأکید شد محتواهای مورد استفاده، برگرفته از منش و سخنان سردار سپهبد شهید حاجقاسم سلیمانی باشد و در انتخاب سخنان و پیامها، به ذائقه مخاطب توجه شود.