معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری قم: بیشتر از ۶۰ درصد تماسها به آتش نشانی مزاحمت است
معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری قم با بیان اینکه بیشتر از ۶۰ درصد تماسها به آتشنشانی مزاحمت است، گفت: به منظور حفظ جان و مال شهروندان، نحوه اعزام نیرو به محل حادثه بازبینی و اصلاح شد. مهدی اصفهانیانمقدم امروز سهشنبه بیستونهم آذرماه در شصتوهفتمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم، با اشاره […]
معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری قم با بیان اینکه بیشتر از ۶۰ درصد تماسها به آتشنشانی مزاحمت است، گفت: به منظور حفظ جان و مال شهروندان، نحوه اعزام نیرو به محل حادثه بازبینی و اصلاح شد.
مهدی اصفهانیانمقدم امروز سهشنبه بیستونهم آذرماه در شصتوهفتمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم، با اشاره به افزایش تماسهای مزاحم به سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم، اظهار کرد: بیش از ۶۰ درصد تماسها به سازمان آتشنشانی مزاحمت بوده و این آمار موجب بروز مشکلات زیادی در سازمان آتشنشانی شده است.
وی از اصلاح روند اعزام نیرو به محل حادثه خبر داد و افزود: به منظور کاهش درصد خطا و حفظ جان و مال شهروندان، نحوه اعزام نیرو به محل حادثه بازبینی و اصلاح شد و تمام تماس شهروندان به سازمان پاسخ داده میشود.
معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری قم خاطرنشان کرد: امیدواریم با همکاری شهروندان، توجه به فرهنگ شهروندی و آگاهسازی کودکان و نوجوانان با خطرات، شاهد کاهش برقراری تماسهای مزاحمت با این سازمان باشیم.
اصفهانیانمقدم با اشاره به افزایش بهای خدمات شهری در سال ۱۴۰۱، تصریح کرد: با توجه به اینکه قم کلانشهر است، شهرداری در طول سال بیش از ۱۷ مناسبت ملی و مذهبی برگزار میکند و سیاست ما در مدیریت شهری ارائه خدمات قابل قبول به زائران، مسافران و شهروندان است.
وی با بیان اینکه لازم است هزینهها را بر اساس قرارداد و بودجه پرداخت کنیم، تاکید کرد: سیاست ما پرداخت کامل حق و حقوق کارگران است و در ابتدای سال، ۲۵ درصد سنوات برای کارگران خدمات شهری و فضای سبز پرداخت شد.