کد خبر:2282
پ

آغاز فصل جدید همکاری های پژوهشی، فرهنگی و اجتماعی بین شهرهای جدید و مجلس شورای اسلامی

نخستین جلسه همکاری در حوزه های فرهنگی و اجتماعی بین شرکت عمران شهرهای جدید و مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی برگزار شد. به گزارش افتخار میهن به نقل از شرکت عمران شهرهای جدید، نخستین جلسه همکاری با هدف امضای تفاهم نامه مشترک در حوزه های فرهنگی و اجتماعی بین شرکت عمران شهرهای جدید و […]

نخستین جلسه همکاری در حوزه های فرهنگی و اجتماعی بین شرکت عمران شهرهای جدید و مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

به گزارش افتخار میهن به نقل از شرکت عمران شهرهای جدید، نخستین جلسه همکاری با هدف امضای تفاهم نامه مشترک در حوزه های فرهنگی و اجتماعی بین شرکت عمران شهرهای جدید و مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی با حضور سید علیرضا مکبری مدیرکل دفتر توسعه فرهنگی و اجتماعی شرکت عمران شهرهای جدید و قیدرلو معاون اجتماعی مرکز پژوهش های مجلس برگزار شد.
در این جلسه موضوعات متعددی از جمله ایجاد و ارتقای همکاری های فی ما بین در حوزه های علمی-پژوهشی-مطالعاتی و قانونگذاری، گسترش همکاری های مطالعاتی و علمی با هدف آشنایی با ظرفیت ها و بهره مندی از توانمندی های طرفین، تعامل در هم افزایی اقدامات با هدف تأمین نیاز ها و رفع مشکلات و موانع پیش رو در شهرهای جدید و رسیدن به اهداف مشترک، توجه به مسائل اجتماعی و فرهنگی شهرهای جدید و هماهنگی در جهت رفع آسیب های این حوزه در وظایف محوله؛ مطرح و مورد گفتگو و بررسی قرار گرفت.
مکبری در این خصوص با تأکید براینکه هر دو طرف نسبت به ایجاد تعامل و همکاری دو جانبه و امور علمی – پژوهشی استقبال کردند گفت: تلاش داریم در این حوزه به تفاهمنامه مشترکی در حوزه های مرتبط با شهرهای جدید با این مرکز دست پیدا کنیم.
این مقام مسئول همچنین از آغاز فصل جدیدی از فعالیت های پژوهشی، فرهنگی و اجتماعی بین دو مجموعه پس از این دیدرا خبر داد و گفت: شهرهای جدید تلاش دارد ضمن ورود فعالانه و هوشمندانه به حوزه های مطالعاتی و پژوهشی و دیدار با دستگاه های حکومتی و دولتی در امر هویت سازی به ویژه هویت ایرانی –اسلامی شهرهای جدید تسریع کرده و به ترویج سبک زندگی مناسب، مدیریت اجتماعی و رفع مشکلات و آسیب های موجود بپردازد.

زهرا خجسته شعار ۱۴۰۱/۲/۲۶

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری