کد خبر:9565
پ

افتتاح سی‌ودومین اقامتگاه بوم‌گردی شهرستان زرند

مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان زرند گفت: سی‌ودومین اقامتگاه بوم‌گردی شهرستان زرند در روستای عباس‌آباد با حضور مسئولان بومی افتتاح شد. محمد اسلامی امروز دوشنبه هفدهم مهرماه در جمع خبرنگاران با اشاره به راه‌اندازی اقامتگاه «خان بابا» با اعتباری معادل ۱۰۰ میلیارد ریال، بدون دریافت هیچ تسهیلات دولتی اظهار کرد: در حال حاضر […]

مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان زرند گفت: سی‌ودومین اقامتگاه بوم‌گردی شهرستان زرند در روستای عباس‌آباد با حضور مسئولان بومی افتتاح شد.

محمد اسلامی امروز دوشنبه هفدهم مهرماه در جمع خبرنگاران با اشاره به راه‌اندازی اقامتگاه «خان بابا» با اعتباری معادل ۱۰۰ میلیارد ریال، بدون دریافت هیچ تسهیلات دولتی اظهار کرد: در حال حاضر ۱۰ نفر به‌صورت مستقیم در این واحد اقامتی مشغول به فعالیت شده‌اند.

وی با بیان اینکه شهرستان زرند در جذب سرمایه‌گذاران بخش گردشگری موفق عمل کرده است، افزود: باید این موفقیت را مدیون مدیران و مسئولان بومی شهرستان باشیم که در برگزاری جشنواره‌های مختلف همیار بودند زیرا با برپایی این جشنواره‌ها توانستیم ظرفیت‌ها و قابلیت‌های گردشگری این شهرستان را به نمایش بگذاریم.

مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان زرند ادامه داد: طی یک سال اخیر بیش از ۱۰ مجموعه مرتبط با میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در شهرستان زرند به بهره‌برداری رسیده که عدد قابل توجهی است و تعدادی دیگر هم تا پایان سال جاری به چرخه گردشگری افزوده می‌شود.

وی اضافه کرد: با حمایت فرمانداری شهرستان زرند بر تشکیل کارگروه گردشگری تأکید داریم تا بتوانیم با حضور دستگاه‌های مرتبط با میراث فرهنگی مشکلاتی را که در مسیر راه فعالان گردشگری و سرمایه‌گذاران این حوزه وجود دارد رفع کنیم و چنانچه لازم باشد از طریق کارگروه استانی پیگیری کنیم.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری