کد خبر:12032
پ

امام جمعه قزوین: همه برای حمایت از جوانی جمعیت پای کار آیند

امام جمعه قزوین گفت: اکنون یکی از مهم‌ترین رسالت‌ها توجه به قانون جوانی جمعیت است و همه برای حمایت از اجرای این قانون باید پای کار باشیم. آیت‌الله عبدالکریم عابدینی عصر شنبه بیست‌ونهم اردیبهشت در دیدار با خانواده‌های دارای بیش از سه فرزند که به مناسبت گرامیداشت هفته ملی جمعیت برگزار شد، اظهار کرد: اکنون […]

امام جمعه قزوین گفت: اکنون یکی از مهم‌ترین رسالت‌ها توجه به قانون جوانی جمعیت است و همه برای حمایت از اجرای این قانون باید پای کار باشیم.

آیت‌الله عبدالکریم عابدینی عصر شنبه بیست‌ونهم اردیبهشت در دیدار با خانواده‌های دارای بیش از سه فرزند که به مناسبت گرامیداشت هفته ملی جمعیت برگزار شد، اظهار کرد: اکنون یکی از مهم‌ترین رسالت‌ها توجه به قانون جوانی جمعیت است و باید تلاش کنیم تا همه برای حمایت از اجرای این قانون پای کار باشیم.

وی ادامه داد: آمار نشان می‌هد خانواده‌ها هر سال اقبال بیشتری به داشتن چند فرزند پیدا می‌کنند و این مهم در رشد و جوانی جمعیت مؤثر خواهد بود.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین بیان کرد: خدا به شما لطف کرده و این فرزندان را به‌عنوان امانت در اختیار شما قرار داده است، رسیدگی به این فرزندان، تربیت آن‌ها و حفظ کرامت انسانی آن‌ها بسیار مهم است و این امانت‌های الهی در فضای بسیار مناسبی باید رشد کنند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری