کد خبر:5544
پ

انتشار فراخوان رویداد هنرهای شهری مشهد ۱۴۰۲

معاون شهردار و رییس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: فراخوان رویداد بین‌المللی هنرهای شهری مشهد ۱۴۰۲ با محوریت موضوع هویت ایرانی اسلامی و با درنظر گرفتن رویکردها و سیاست‌های شورای اسلامی شهر مشهد در ۶ بخش اصلی و بخش ویژه مردمی منتشر می‌شود. حسین باغگلی با بیان این خبر اظهار کرد: مشهدالرضا(ع) به […]

معاون شهردار و رییس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: فراخوان رویداد بین‌المللی هنرهای شهری مشهد ۱۴۰۲ با محوریت موضوع هویت ایرانی اسلامی و با درنظر گرفتن رویکردها و سیاست‌های شورای اسلامی شهر مشهد در ۶ بخش اصلی و بخش ویژه مردمی منتشر می‌شود.

حسین باغگلی با بیان این خبر اظهار کرد: مشهدالرضا(ع) به عنوان جهان شهر برکت و کرامت پرچم‌دار تجلی هویت ارزشمند ایرانی اسلامی در منظومه گفتمان انقلاب اسلامی است و در این راستا رویداد بین المللی هنرهای شهری، جایگاه ویژه ای برای شهر مشهد دارا است.

وی افزود: در سال گذشته آثار هنری تعاملی به عنوان تجربه جدید برای مدیریت شهری در دستور کار قرار گرفت و در سال جدید نیز این سیاست با رویکردهای جدید مدنظر مدیریت شهری اجرا خواهد شد.
معاون شهردار و رییس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری بیان کرد: در حوزه شهرآرایی نیز، چهره شهر متناسب با نوروز و ماه مبارک رمضان با کمک هنرمندان تغییر خواهد کرد تا نشاط اجتماعی و معنوی برای عموم مجاوران و زائران امام رضا علیه السلام فراهم شود همچنین در راستای افزایش مشارکت عمومی، توجه ویژه نیز به ظرفیت‌های مردمی در محله‌آرایی و مشارکت در رویدادهای فرهنگی هنری در نظر گرفته شده است.
باغ‌گلی خاطرنشان کرد: فراخوان بهار ۱۴۰۲ شامل بخش های اصلی همچون هنرهای تعاملی، آثار و آذین های نوری، شهرآرایی، دیوارنگاری نمایش و سرود است.
وی ضمن اشاره به بخش کارگاه‌های چالش طراحی اضافه کرد: امسال به منظور ایجاد ارتباط نزدیک تر بین هنرمندان، نوآوران و اساتید دانشگاهی، درصدی از آثار انتخابی در بخش‌های آثار هنرهای تعاملی، آذین و جشنواره نور و شهرآرایی از طریق کارگاه‌های پرورش ایده و چالش طراحی انتخاب می‌شود که اطلاعات بیشتر در این خصوص همزمان با انتشار فراخوان به اطلاع علاقه‌مندان خواهد رسید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری