کد خبر:6031
پ

انعقاد تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری مشارکتی شهرداری قزوین

شهردار قزوین گفت: تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری مشارکتی شهرداری و کنسرسیوم سرمایه‌گذاری ساختمان پارسی منعقد شد. مهدی صباغی از امضای تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری مشارکتی میان شهرداری قزوین و کنسرسیوم ساختمان پارسی خبر داد و اظهار کرد: در قالب این تفاهم‌نامه طرفین علاقه‌مندی خود را جهت سرمایه‌گذاری مشارکتی در طراحی، احداث و مدیریت خدمات مربوط به ارائه محصولات در میدان […]

شهردار قزوین گفت: تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری مشارکتی شهرداری و کنسرسیوم سرمایه‌گذاری ساختمان پارسی منعقد شد.

مهدی صباغی از امضای تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری مشارکتی میان شهرداری قزوین و کنسرسیوم ساختمان پارسی خبر داد و اظهار کرد: در قالب این تفاهم‌نامه طرفین علاقه‌مندی خود را جهت سرمایه‌گذاری مشارکتی در طراحی، احداث و مدیریت خدمات مربوط به ارائه محصولات در میدان مرکزی میوه و تره‌بار قزوین اعلام کردند.

وی افزود: مقدمات پیگیری‌های بعدی و اخذ مجوزهای لازم برابر ضوابط جاری و شیوه‌نامه‌های سرمایه‌گذاری ابلاغیه وزارت کشور به منظور انعقاد قرارداد از سوی طرفین انجام می‌شود.

شهردار قزوین خاطرنشان کرد: ارائه پیشنهاد فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهرداری با نماینده کنسرسیوم مطرح شده است تا در آینده نزدیک بتوانیم گام‌های مؤثری در راستای تحقق اهداف سرمایه‌گذاری شهرداری برداریم.

صبا فقیه ۱۴۰۱/۹/۸

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری