کد خبر:12192
پ

برپایی نمایشگاه سوغات و صنایع‌دستی استان‌ها با هدف حمایت از تولیدکنندگان در چادگان

رئیس میراث فرهنگی و صنایع‌دستی شهرستان چادگان گفت: نمایشگاه صنایع دستی و سوغات با هدف حمایت از تولیدکنندگان، ایجاد فضای رقابتی سالم و تبادل نظر تولیدکننده و مصرف‌کنندگان در شهرستان چادگان برپا شده است. غلامعلی صفری اظهار کرد: نمایشگاه صنایع‌دستی و سوغات استان‌ها از هفت استان از شمال، شمال غربی، کرمانشاه و استان اصفهان در […]

رئیس میراث فرهنگی و صنایع‌دستی شهرستان چادگان گفت: نمایشگاه صنایع دستی و سوغات با هدف حمایت از تولیدکنندگان، ایجاد فضای رقابتی سالم و تبادل نظر تولیدکننده و مصرف‌کنندگان در شهرستان چادگان برپا شده است.

غلامعلی صفری اظهار کرد: نمایشگاه صنایع‌دستی و سوغات استان‌ها از هفت استان از شمال، شمال غربی، کرمانشاه و استان اصفهان در چادگان برپا شده است.

وی افزود: این غرفه‌ها با هدف عرضه سوغات استان‌ها در چادگان و تبادل نظر میان تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان و رونق صنعت گردشگری در این شهرستان است که با وجود این نمایشگاه شاهد نشاط و شور اقتصادی در چادگان هستیم.

رئیس میراث فرهنگی و صنایع‌دستی چادگان خاطرنشان کرد: این نمایشگاه با استقبال خوب شهروندان چادگان و گردشگرانی که در ایام تابستان به اینجا سفر کردند، همراه است.

صفری اضافه کرد: حضور تولیدکنندگان سایر استان‌ها سبب رقابتی شدن فضا میان تولیدکنندگان و هنرمندان صنایع دستی شهرستان چادگان شده است که به جز صنایع‌دستی می‌توان به غرفه لبنیات در شهر رزوه اشاره کرد.

وی عنوان کرد: با توجه به شعار سال، اقتصاد مقاومتی و لزوم حمایت از تولیدکنندگان، غرفه‌های رایگانی برای هنرمندان صنایع‌دستی شهر چادگان اختصاص دادیم تا در این فضای رقابتی با تولیدکنندگان سایر استان‌ها قرار گیرد.

رئیس میراث فرهنگی و صنایع‌دستی چادگان گفت: شهرستان چادگان در طول سال از تولیدکنندگان سایر استان‌ها میزبانی می‌کند که میانگین آن به سه بار در سال می‌رسد.

صفری افزود: در ایام نوروز این نمایشگاه در دهکده تفریحی زاینده‌رود برپا شد و پیش‌بینی می‌شود در ماه اسفند و پایان سال نیز این نمایشگاه در چادگان برپا شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری