کد خبر:5809
پ

برگزاری جشنواره غذاهای خیابانی در رفسنجان

معاون هنری شهرداری رفسنجان از برگزاری جشنواره غذاهای خیابانی در این شهر خبر داد. سیدمحسن سجادی اظهار کرد: جشنواره غذاهای خیابانی با هدف تقویت زیست شبانه، پویایی پیشه‌وران خوراک و ایجاد نشاط و شادابی در بین همشهریان برگزار می‌شود. وی با بیان اینکه این جشنواره نقش مهمی در شناسایی ظرفیت‌های شهر دارد و زمینه را […]

معاون هنری شهرداری رفسنجان از برگزاری جشنواره غذاهای خیابانی در این شهر خبر داد.

سیدمحسن سجادی اظهار کرد: جشنواره غذاهای خیابانی با هدف تقویت زیست شبانه، پویایی پیشه‌وران خوراک و ایجاد نشاط و شادابی در بین همشهریان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این جشنواره نقش مهمی در شناسایی ظرفیت‌های شهر دارد و زمینه را برای احداث خیابان غذا فراهم می‌کند، افزود: اجرای برنامه‌های هنری، فرهنگی، ورزشی، بومی، محلی و موسیقی سنتی از فعالیت‌های این جشنواره است.

معاون هنری شهرداری رفسنجان خاطرنشان کرد: این جشنواره به مدت یک هفته در پارک وحدت برگزار می‌شود و حضور کارشناسان غذا، مزاج‌شناسی و مسابقه غذا از دیگر برنامه‌های این جشنواره است.

سجادی تصریح کرد: متقاضیان می‌توانند برای شرکت در این جشنواره تا پایان آبان‌ماه مشخصات خود را در سامانه نظام جامع پیشنهادات در نشانی زیر (بخش فراخوان) ثبت کنند:

سامانه نظام جامع پیشنهادات شهرداری رفسنجان (rafsanjan.ir)

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری