کد خبر:12270
پ

برگزاری نمایشگاه به‌مناسبت هفته ملی کودک در گلستان

مدیرکل کانون پرورش فکری گلستان گفت: به مناسبت هفته ملی کودک در ۱۸ مرکز فرهنگی، هنری و ادبی به‌صورت ثابت جشن و نمایشگاه در شهرستان‌های استان برگزار می‌شود. الهه غیناقی با اشاره به هفته ملی کودک اظهار کرد: چهاردهم تا بیستم مهر برنامه‌های فرهنگی و هنری با شعار «برای کودکان برای آینده» برگزار می‌شود. وی برجسته‌سازی و […]

مدیرکل کانون پرورش فکری گلستان گفت: به مناسبت هفته ملی کودک در ۱۸ مرکز فرهنگی، هنری و ادبی به‌صورت ثابت جشن و نمایشگاه در شهرستان‌های استان برگزار می‌شود.

الهه غیناقی با اشاره به هفته ملی کودک اظهار کرد: چهاردهم تا بیستم مهر برنامه‌های فرهنگی و هنری با شعار «برای کودکان برای آینده» برگزار می‌شود.

وی برجسته‌سازی و جلب توجه افکار عمومی نسبت به اهمیت دوران کودکی را از جمله اهداف این برنامه‌ها دانست و اضافه کرد: به حوزه کودک با توجه به اینکه آینده‌سازان کشورمان هستند، باید به‌صورت ویژه به نیازها، خواسته و حقوق آن‌ها توجه شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری گلستان از فعالیت ۱۸ مرکز فرهنگی، هنری و ادبی برای کودکان در استان گلستان یاد کرد و گفت: شش مرکز نیز به صورت سیار داریم که با هم‌گرایی و هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی، نهادهای مردمی تلاش برای ارائه بهترین خدمات به کودکان استان دارند.

وی از اجرای ۳۱ برنامه در استان به مناسبت هفته ملی کودک خبر داد و گفت: هفت برنامه در مرکز استان اجرا می‌شود.

غیناقی با بیان اینک در سال گذشته به مناسبت هفته ملی کودک، فتیله‌ها به استان دعوت شدند، افزود: در سال‌جاری گروه عروسکی مل مل به استان دعوت شدند که با توجه به اتفاقات اخیر، اجرای این رویداد را به هجدهم مهر موکول کردیم.

وی ضمن اظهار امیدواری از اینکه تلاش شده تا برنامه آموزنده و با محتوایی برای کودکان اجرا شود، اضافه کرد: نمایشگاه‌های سال گذشته به صورت کارگاه آموزشی و آموزنده بود، از این رو شانزدهم تا نوزدهم مهر سال‌جاری نیز نمایشگاهی برای کودکان در تمام شهرستان‌های استان در نظر گرفتیم.

مدیرکل کانون پرورش فکری گلستان با تاکید بر اینکه تمام برنامه‌ها رایگان است، افزود: این رویداد فرهنگی پانزدهم تا نوزدهم مهر در گرگان و شهرستان‌ها اجرا خواهد شد.

وی با یادآوری این مطلب که در ۱۸ مرکز به صورت ثابت جشن و نمایشگاه در شهرستان‌ها برگزار می‌شود، افزود: با توجه به عدالت آموزشی، برنامه پیک امید در مناطق کم‌برخوردار و حاشیه شهرها برنامه‌ریزی شده است.

غیناقی در خاتمه خاطرنشان کرد: در ۱۶ باشگاهی که از قبل ایجاد شده است، نشست فعالان حوزه کودک و تجلیل از کودکان در نوزدهم مهر با حضور مسئولان داریم، در این مراسم از نخبگان کودک و برگزیدگان استانی و همکارانی که در حوزه کودک تلاش کردند، تجلیل می‌شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری