کد خبر:5717
پ

برگزاری چهارمین تور طبیعت‌گردی و گردشگری ویژه بانوان سمنانی

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان گفت: چهارمین تور طبیعت‌گردی و گردشگری ورزشی شهرداری برای بانوان شهر به مناسبت گرامیداشت ولادت با سعادت امام حسن عسکری (ع) برگزار می‌شود. امیر نجم با اشاره به برگزاری چهارمین تور طبیعت‌گردی و گردشگری ورزشی بانوان شهر اظهار کرد: با بهره‌گیری از ظرفیت فعالیت‌های ورزشی می‌توانیم غنی‌سازی […]

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان گفت: چهارمین تور طبیعت‌گردی و گردشگری ورزشی شهرداری برای بانوان شهر به مناسبت گرامیداشت ولادت با سعادت امام حسن عسکری (ع) برگزار می‌شود.

امیر نجم با اشاره به برگزاری چهارمین تور طبیعت‌گردی و گردشگری ورزشی بانوان شهر اظهار کرد: با بهره‌گیری از ظرفیت فعالیت‌های ورزشی می‌توانیم غنی‌سازی اوقات فراغت را در قالبی تفریحی همراه با نشاط روحی و جسمی برای بانوان شهر فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه طبیعت‌گردی ورزشی فرصتی مناسب برای ورزش در طبیعت است، افزود: ورزش در طبیعت برای سلامت جسم و ذهن اهمیت زیادی دارد و حضور در طبیعت به افزایش حس آرامش و تندرستی منتهی می‌شود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان خاطرنشان کرد: این تور طبیعت‌گردی و گردشگری ورزشی به همت سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری، بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه مقاومت بسیج سمنان و انجمن ورزش همگانی کارگری شهرستان برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری