کد خبر:4953
پ

به زودی شهر کرج با مشکلات زیست محیطی روبرو خواهد شد / ضرورت توقف طرح جمع آوری یک روز در میان زباله در کرج

عدم آموزش و فرهنگسازی در به نتیحه رسیدن برنامه ها و طرحهای شهرداری تاثیر خواهد گذاشت و امکان به نتیجه نرسیدن برخی از پروژه ها را رقم خواهد زد. به گزارش افتخار میهن، عدم آموزش شهروندی در حوزه مدیریت پسماند، عدم فرهنگ سازی در خصوص تفکیک از مبدا توسط شهرداری و … طرح آتی شهرداری […]

عدم آموزش و فرهنگسازی در به نتیحه رسیدن برنامه ها و طرحهای شهرداری تاثیر خواهد گذاشت و امکان به نتیجه نرسیدن برخی از پروژه ها را رقم خواهد زد.

به گزارش افتخار میهن، عدم آموزش شهروندی در حوزه مدیریت پسماند، عدم فرهنگ سازی در خصوص تفکیک از مبدا توسط شهرداری و … طرح آتی شهرداری کرج با موضوع جمع آوری یک روز در میان زباله از درب منازل را با مشکل جدی در اجرا روبرو خواهد ساخت.

اکنون که بدون انجام آموزش شهروندی و همراهی شهرنشینان شاهد اکران بنر در سطح شهر کرج با مضمون “جمع آوری یک روز در میان پسماند خانگی از درب منازل” هستیم قطعا در روزهای آینده شاهد سرفصل جدیدی از مشکلات زیست محیطی خواهیم بود و حتی امکان شکست طرح دور از ذهن نیست.

نبود سطل زباله در معابر که حذف آن توسط شهرداری بدون مطالعه قبلی انجام شد، تجمع و ماندگاری زباله خانگی به مدت طولانی در حاشیه خیابان را رقم می زند که این مهم در کنار فعالیت چرخ دستیهای غیر مجاز تفکیک در مناطق، باعث پراکندگی پسماند در محلات، انتشار بوی نامطبوع زباله در شهر و … خواهد شد.

ضروری است که شهرداری کرج اجرای طرح فوق را به زمانی مناسب یعنی پس از انجام آموزش شهروندی موکول نمایند که درخواستی منطقی و بر پایه مباحث کارشناسی است و در غیر اینصورت به احتمال قوی طرح فوق با شکست روبرو خواهد شد

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری