کد خبر:7031
پ

تسهیلات ۷۵ میلیون ریالی جهت تعویض مخزن سی.ان.جی برای تاکسیرانان اصفهان

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان از افزایش تسهیلات تعویض مخزن سی.ان.جی برای تاکسیرانان خبر داد. محمد پرورش با اعلام این خبرگفت: با تصویب شورای اسلامی شهر ، وام تعمیرات خودرو به رانندگان تاکسی تعلق گیرد تا بتوانند با مراجعه به تعمیرگاه طرف قرارداد نسبت به تعمیر خودروی خود اقدام کنند. وی […]

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان از افزایش تسهیلات تعویض مخزن سی.ان.جی برای تاکسیرانان خبر داد.

محمد پرورش با اعلام این خبرگفت: با تصویب شورای اسلامی شهر ، وام تعمیرات خودرو به رانندگان تاکسی تعلق گیرد تا بتوانند با مراجعه به تعمیرگاه طرف قرارداد نسبت به تعمیر خودروی خود اقدام کنند.

وی افزود: سازمان تاکسیرانی خدمات رفاهی مختلفی را برای رانندگان در نظر گرفت که برگزاری جشن بزرگ خانواده تاکسیرانی طی چهار شب متوالی با حضور بیش از ۸ هزار نفر از رانندگان و خانواده آن‌ها از جمله این خدمات بوده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: از دیگر اقدامات انجام شده، انعقاد تفاهم‌نامه با ۶۰ مرکز خدماتی، درمانی، رفاهی و ورزشی است که با در نظر گرفتن درصدی تخفیف رانندگان می‌توانند از خدمات آنها استفاده کنند.

ایشان با تأکید بر استقبال پرشور رانندگان از برنامه‌های مذکور اعلام کرد: افتتاح آرایشگاه رایگان ویژه رانندگان و اختصاص وام به آنها جهت تعمیر مخازن سی.ان.جی از دیگر اقدامات این سازمان بوده است، چرا که اگر تاریخ مخازن سی.ان.جی منقضی شود، حکم یک بمب سیار را در سطح شهر خواهد داشت.

پرورش با بیان اینکه در گذشته رانندگان معافیت تعویض مخزن سی.ان.جی دریافت می‌کردند یا معاینه فنی خودروی آنها به‌طور سوری صادر می‌شد و رانندگان می‌توانستند در سطح شهر تردد کنند، گفت: اما در حال حاضر به هیچ عنوان اجازه این بی‌قانونی داده نخواهد شد، لذا تسهیلاتی در نظر گرفته شده است تا رانندگان بتوانند جهت تعویض مخزن سی.ان.جی خودروی خود اقدام کنند.

وی ادامه داد: با توجه به گران‌تر شدن مخازن سی.ان.جی مبلغ این تسهیلات از پنج میلیون به ۷.۵ میلیون تومان افزایش یافته است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری