کد خبر:4422
پ

تقدیر وزیر کشور از تلاش های دست اندرکاران نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی شهری

در آیین رونمایی مرحله نخست واگذاری ناوگان حمل و نقل عمومی شهری و ماشین آلات عمرانی، خدماتی به شهرداری ها و دهیاری ها که ۱۴ شهریورماه با حضور وزیر کشور در مصلی امام خمینی(ره) تهران برگزار شد، دکتر وحیدی از دست اندرکاران نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی شهری با اعطای لوح تقدیر، تشکر کرد. […]

در آیین رونمایی مرحله نخست واگذاری ناوگان حمل و نقل عمومی شهری و ماشین آلات عمرانی، خدماتی به شهرداری ها و دهیاری ها که ۱۴ شهریورماه با حضور وزیر کشور در مصلی امام خمینی(ره) تهران برگزار شد، دکتر وحیدی از دست اندرکاران نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی شهری با اعطای لوح تقدیر، تشکر کرد.

در این مراسم وزیر کشور از تلاش های دکتر مسعود نصرتی معاون توسعه مدیریت و منابع، مرضیه حصاری مدیرکل دفتر حمل و نقل عمومی و ترافیک شهری و محمدرضا بیضاوی مدیرکل منابع انسانی، پشتیبانی و امور فنی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور در زمینه نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی شهری و تامین ماشین آلات و تجهیزات موردنیاز شهرداری ها و دهیاریها با اعطای لوح تقدیر، تشکر نمود.

همچنین در این مراسم وزیر کشور از تلاش های رسول محمدی راستین مدیرعامل اتحادیه سازمان های اتوبوسرانی شهری کشور و مرتضی ضامنی مدیرعامل اتحادیه سازمان های تاکسیرانی شهری برای نوسازی ناوگان اتوبوسرانی و تاکسیرانی شهری با اعطای لوح تقدیر، تشکر نمود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری