کد خبر:6181
پ

توسط شهرداری تهران ؛ همایش نقش مدیریت شهری در ارتقاء ارتباطات اجتماعی و تاب آوری شهروندی برگزار می شود

پنل تخصصی با موضوعیت تهران الگوی ارتباطات و تاب‌آور در همایش نقش مدیریت شهری در ارتقاء ارتباطات اجتماعی و تاب آوری شهروندی به همت شهرداری تهران برگزار می شود. به گزارش افتخار میهن، محمد صائبی معاون روابط عمومی مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران از برگزاری پنل تخصصی با موضوعیت تهران الگوی ارتباطات […]

پنل تخصصی با موضوعیت تهران الگوی ارتباطات و تاب‌آور در همایش نقش مدیریت شهری در ارتقاء ارتباطات اجتماعی و تاب آوری شهروندی به همت شهرداری تهران برگزار می شود.

به گزارش افتخار میهن، محمد صائبی معاون روابط عمومی مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران از برگزاری پنل تخصصی با موضوعیت تهران الگوی ارتباطات و تاب‌آور در همایش نقش مدیریت شهری در ارتقاء ارتباطات اجتماعی و تاب آوری شهروندی خبر داد.

صائبی با اعلام خبر فوق افزود: این همایش با مشارکت اداره اجتماعی مرکز ارتباطات و امور بین الملل و سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران با هدف هم افزایی نخبگان، هیئت‌های علمی دانشگاه‌ها، اساتید و جامعه مدرسین با مدیریت شهری برگزار می‌ گردد.

وی با ابراز امیدواری کرد این همایش بتواند برای تحقق بخشیدن اهداف توسعه و تحول ارتباطات اجتماعی در مدیریت شهری گام‌های موثری بردارد

شایان ذکر است همایش فوق با حضور دکتر سیدحسین موسوی چلک سرکمسیون بین‌المللی اخلاق اجتماعی و ریاست انجمن مددکاری ایران، دکتر اردشیر گراوند پژوهشگر مسائل اجتماعی، دکتر سعید قاسمیان پژوهشگر مسائل اقتصادی اجتماعی و دکتر احمد احمدی‌صدر مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی و مدیران شهرداری، در روز سه شنبه ۲۲ آذرماه از ساعت ۱۴ در محل سالن ایوان شمس برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری