کد خبر:8382
پ

توسعه فضای سبز ۱۰۰۰ هکتاری در محدوده و حریم شهر کرج در سازمان شهرداریها بررسی شد

در راستای اجرای تفاهم‌نامه همکاری مشترک فی‌مابین سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور، نشست بررسی توسعه فضای سبز در محدوده و حریم کرج به میزبانی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور تشکیل شد. به گزارش افتخار میهن به نقل از سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، در […]

در راستای اجرای تفاهم‌نامه همکاری مشترک فی‌مابین سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور، نشست بررسی توسعه فضای سبز در محدوده و حریم کرج به میزبانی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور تشکیل شد.

به گزارش افتخار میهن به نقل از سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، در این جلسه هماهنگی های لازم به منظور برنامه‌ریزی و همکاری در خصوص توسعه فضای سبز در عرصه ۱۰۰۰ هکتاری در محدوده و حریم شهر کرج و با هدف تحقق اهداف پیش‌بینی شده در قانون هوای پاک انجام شد.
در ادامه و پس از بیان نظرات حاضران و تبادل نظر مقرر شد ابتدا از عرصه های مورد نظر بازدید کارشناسی ( بررسی قابلیت کاشت دیم) صورت پذیرد. ضمنا در خصوص، تامین نهال، زمان شروع کار اجرایی ، نحوه نگهداری فضای سبز احداثی،  تعیین تکلیف مالکیت عرصه پیشنهادی و… تصمیم گیری شد.
شایان ذکر است نشست کارگروه تخصصی توسعه فضای سبز شهری در اجرای تفاهم‌نامه همکاری مشترک فی‌مابین سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور و با هدف حفظ، توسعه و بهره­‌ برداری بهینه از منابع طبیعی و توسعه فضای سبز در شهرها و روستاهای کشور به میزبانی دفتر محیط زیست و خدمات شهری‌ سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و با حضور شهردار کرج، رئیس مرکز جنگل‌های خارج از شمال سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز و رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج  تشکیل شد. 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری