کد خبر:6959
پ

جشنواره نور در بوستان کوهسنگی مشهد برگزار می‌شود

معاون فرهنگی و هنری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: در ایام نوروز و همزمان با شب‌های ماه مبارک رمضان، جشنواره آثار نوری در بوستان کوهسنگی مشهد برگزار می‌شود. یوسف اسماعیل‌زاده با اشاره به اینکه وجه تمایز نوروز امسال نسبت به سنوات قبل، همزمانی با ماه مبارک رمضان است، اظهار کرد: برهمین اساس، امسال […]

معاون فرهنگی و هنری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: در ایام نوروز و همزمان با شب‌های ماه مبارک رمضان، جشنواره آثار نوری در بوستان کوهسنگی مشهد برگزار می‌شود.

یوسف اسماعیل‌زاده با اشاره به اینکه وجه تمایز نوروز امسال نسبت به سنوات قبل، همزمانی با ماه مبارک رمضان است، اظهار کرد: برهمین اساس، امسال توجه ویژه‌ای به فضاآرایی شهری و به ویژه فضای شبانه شهر شده است.

وی افزود: در ماه مبارک رمضان، شهروندان فرصت بیشتری برای حضور در شهر، به ویژه در بازه زمانی بعد از افطار تا سحر دارند و لذا باید محیط و فضای مفرحی را برای آنها فراهم آوریم.

معاون فرهنگی و هنری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: با توجه به همین نکات، آثار و جشنواره نوری امسال طراحی شد تا مردم بتوانند از این جشنواره در بوستان کوهسنگی و شب های ماه مبارک رمضان بهره ببرند.

وی با بیان اینکه درصدد هستیم تا با برنامه‌های فرهنگی فاخر، بتوانیم در جهت غنی‌سازی اوقات فراغت شهروندان گام برداریم، تصریح کرد: در ماههای آتی در فضاهای شهری از آذین‌های نوری استفاده خواهد شد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری