کد خبر:4861
پ

شهردار تبریز در مجمع شهرسازی و معماری جمهوری آذربایجان شرکت می کند

اعضای شورای اسلامی شهر تبریز بر اساس مکاتبه رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه – تبریز در خصوص دعوت کمیته دولتی شهرسازی و معماری جمهوری آذربایجان از شهردار تبریز جهت شرکت در مجمع شهرسازی و معماری جمهوری آذربایجان با حضور یعقوب هوشیار موافقت کردند. به گزارش افتخار میهن به نقل از شهریار نیوز، محور اصلی و موضوعات […]

اعضای شورای اسلامی شهر تبریز بر اساس مکاتبه رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه – تبریز در خصوص دعوت کمیته دولتی شهرسازی و معماری جمهوری آذربایجان از شهردار تبریز جهت شرکت در مجمع شهرسازی و معماری جمهوری آذربایجان با حضور یعقوب هوشیار موافقت کردند.

به گزارش افتخار میهن به نقل از شهریار نیوز، محور اصلی و موضوعات این همایش بیشتر در مورد توسعه پایدار شهری و چالش‌های تاب‌آوری شهری شامل یکسری نمایشگاه‌ها و سخنرانی‌ها است. اهمیت موضوع از این باب است که شهردارانی از کشورهای مختلف جهان به همراه کارشناسان و متخصصان در این رویداد حضور خواهند داشت که می‌توان با حضور در این همایش، با استفاده از فضای اشتراکی، ارتباط مؤثری با آن‌ها برای تبادل تجربیات ایجاد کرد.

با توجه به تصمیم اعضای شورای اسلامی شهر تبریز، یاسین بجانی، فریدون بابایی اقدم و سیدکاظم زعفرانچیلر نیز به عنوان نماینده شورا در این همایش حضور پیدا خواهند کرد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری