کد خبر:4898
پ

خطرات گود ناصربخت در حصارک کرج بررسی شود

گودبرداری غیر اصولی و توقف عملیات ساختمانی در محدوده خیابان فروردین واقع در منطقه ۵ شهرداری کرج احتمال خطرات جبران ناپذیری را به دنبال دارد. به گزارش افتخار میهن، توقف عملیات ساختمانی پس از گودبرداری توسط سازندگان در خیابان فروردین حصارک کرج مشکلاتی را برای ساکنین منازل اطراف ایجاد کرده است. به گفته ساکنین منطقه […]

گودبرداری غیر اصولی و توقف عملیات ساختمانی در محدوده خیابان فروردین واقع در منطقه ۵ شهرداری کرج احتمال خطرات جبران ناپذیری را به دنبال دارد.

به گزارش افتخار میهن، توقف عملیات ساختمانی پس از گودبرداری توسط سازندگان در خیابان فروردین حصارک کرج مشکلاتی را برای ساکنین منازل اطراف ایجاد کرده است.

به گفته ساکنین منطقه مذکور و بررسی اولیه همکاران پایگاه خبری، در این گود که به نام ناصربخت مشهور است، نشست در ساختمانهای اطراف با چشم غیرمسلح مشهود بوده و احتمال ریزش بناهای مجاور با سست شدن زمین به ویژه در فصل بارش وجود دارد.

اینکه اساسا گودبرداری با مجوز مراجع ذیصلاح صورت گرفته یا خیر ، موضوعی است که باید رسیدگی شود.

همچنین صدور یا عدم صدور پروانه ساختمانی نیز باید توسط شهرداری بررسی و اعلام نیجه شود که درصورت داشتن مجوز عملیات ساختمانی ، شرایط احداث بنا و مدت زمان ساخت چگونه بوده است.

فارغ از مسائل مذکور، هدفمان از تولید و انتشار این خبر، توجه مسئولین شهری به رفع خطر از طریق احداث بنا در ملک فوق، مقاوم سازی ساختمانهای اطراف، پرکردن اصولی گود یا هر راهکاری است که به ایمنی محله کمک میکند که البته در صلاحیت علمی همکاران این پایگاه خبری نیست.

شایان ذکر است این گود حدود ۶۵۰۰ متر مربع وسعت دارد و حدود ۷۰ خانوار نیز در مجاورت این گود سکونت دارند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری