کد خبر:6184
پ

دانشجویان در حوزه فرهنگ شهروندی یاریگر مجموعه شهرداری بندرعباس باشند

شهردار بندرعباس گفت: دانشجویان باید درزمینه مطالبات شهروندی وفرهنگی پیشتاز باشند وبه کمک دستگاه های اجرایی بیایند. به گزارش افتخار میهن، مهدی نوبانی باحضوردرمراسم گرامیداشت روز دانشجو که در دانشگاه آزاد بندرعباس برگزار شد، گفت: توصیه ایی که به دانشجویان و جوانان دارم این است که همواره بااعتماد به نفس باشند و در حوزه رفتار […]

شهردار بندرعباس گفت: دانشجویان باید درزمینه مطالبات شهروندی وفرهنگی پیشتاز باشند وبه کمک دستگاه های اجرایی بیایند.

به گزارش افتخار میهن، مهدی نوبانی باحضوردرمراسم گرامیداشت روز دانشجو که در دانشگاه آزاد بندرعباس برگزار شد، گفت: توصیه ایی که به دانشجویان و جوانان دارم این است که همواره بااعتماد به نفس باشند و در حوزه رفتار سازمانی و اجتماعی تحقیق و فعالیت نمایند.
شهردار بندرعباس با بیان اینکه دانشجویان در حوزه فرهنگ شهروندی می توانند یاری گر مجموعه شهرداری باشند، تصریح کرد: دانشجویان باید درزمینه مطالبات شهروندی و فرهنگی پیشتاز باشند و به کمک دستگاه های اجرایی بیایند و درشهرداری نیز از ایده های نوین مرتبط با وظایف و فعالیت های شهرداری درتوسعه شهرسازی وخدمات بهینه به شهروندان حمایت می کنیم.
نوبانی افزود: از دانشجویان مستعد دعوت می نماییم تا با ایده، راهکار و پیشنهادات خود به مجموعه شهرداری یاری رسانده و از مزایای تشویق و دریافت حق الزحمه بهره مند گردند.
نوبانی ادامه داد: ارتباط شهرداری با دانشگاه، به توسعه و پیشرفت شهر کمک می کند و امیدواریم با همراهی و مشارکت دانشجویان به مجموعه شهرداری، شاهد شهری آباد و توسعه یافته باشیم.
گفتنی است؛ مراسم ۱۶ آذر (روز دانشجو) با حضور محمد حسن قدیری ابیانه مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام وسفیر اسبق ایران در مکزیک و استرالیا، محمد حسین رنجبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، حجت الاسلام اسماعیل پاک نژاد، مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاههای آزاد اسلامی استان هرمزگان و جمعی از دانشجویان این دانشگاه برگزار شد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری