کد خبر:6190
پ

رئیس شورای استان چهارمحال‌وبختیاری: زیرساخت‌های گردشگری برای کاهش نرخ بیکاری توسعه یابد

رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: با توجه به ظرفیت‌های خاص این استان به‌ویژه شهرستان کوهرنگ و بخش بازفت در حوزه گردشگری، انتظار می‌رود توسعه زیرساخت‌های این حوزه با هدف جذب سرمایه‌گذاران، کاهش نرخ بیکاری، بهبود وضعیت معیشت مردم و جلوگیری از مهاجرت‌های بی‌رویه در دستور کار قرار گیرد. سیاوش سلیمانی اظهار کرد: اختصاص تسهیلات […]

رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: با توجه به ظرفیت‌های خاص این استان به‌ویژه شهرستان کوهرنگ و بخش بازفت در حوزه گردشگری، انتظار می‌رود توسعه زیرساخت‌های این حوزه با هدف جذب سرمایه‌گذاران، کاهش نرخ بیکاری، بهبود وضعیت معیشت مردم و جلوگیری از مهاجرت‌های بی‌رویه در دستور کار قرار گیرد.

سیاوش سلیمانی اظهار کرد: اختصاص تسهیلات مورد نیاز برای تجهیز زمین‌های کشاورزی بخش بازفت شهرستان کوهرنگ به شبکه‌های نوین آبیاری نیز از مطالبه‌های جدی مردم این بخش است.

وی اضافه کرد: با توجه به ظرفیت‌های خاص چهارمحال‌وبختیاری به‌ویژه شهرستان کوهرنگ و بخش بازفت در حوزه گردشگری، انتظار می‌رود توسعه زیرساخت‌های این حوزه با هدف جذب سرمایه‌گذاران، اشتغال‌زایی، کاهش نرخ بیکاری، بهبود وضعیت معیشت مردم و جلوگیری از مهاجرت‌های بی‌رویه در دستور کار قرار گیرد.

سلیمانی افزود: استان چهارمحال‌وبختیاری از جمله بخش‌های کوهستانی فلات مرکزی ایران محسوب می‌شود و با توجه به اینکه لازمه رشد روزافزون جمعیت و توسعه اقتصادی، گسترش طرح‌های زیربنایی در استان است، ادامه داد: برای تکمیل پروژه‌ها و طرح‌های نیمه‌تمام در استان به خصوص تکمیل محورهای مواصلاتی باید از ظرفیت بخش خصوصی و سرمایه‌گذار استفاده شود.

رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: شهر هفشجان یکی از شهرهای ویژه برای تولید و پرورش نیروهای انسانی به‌ویژه در حرفه جوشکاری با قدرت‌های درآمد زایی و اقتصادی بالا برای کشور است، اما جزو شهرهای کمتر برخوردار از امکانات علمی، رفاهی و تفریحی در کشور بوده که نیازمند حمایت و توجه مسئولان است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری