کد خبر:1880
پ

رئیس شورای اسلامی شهر: تلاش تیم جدید مدیریت شهری برای رساندن تبریز به جایگاه اصلی

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز از تلاش تیم جدید مدیریت شهری برای رساندن تبریز به جایگاه واقعی خود خبر داد. به گزارش افتخار میهن، حجت‌الاسلام رسول برگی عدر جشن بزرگ عید فطر که در سالن همایش‌های بین‌المللی خاوران برگزار شد، اظهار کرد: از شهردار تبریز و همکارانشان قدردانی می‌کنم که همواره در عرصه‌های مختلف حاضر […]

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز از تلاش تیم جدید مدیریت شهری برای رساندن تبریز به جایگاه واقعی خود خبر داد.

به گزارش افتخار میهن، حجت‌الاسلام رسول برگی عدر جشن بزرگ عید فطر که در سالن همایش‌های بین‌المللی خاوران برگزار شد، اظهار کرد: از شهردار تبریز و همکارانشان قدردانی می‌کنم که همواره در عرصه‌های مختلف حاضر هستند و با تمام وجود مشغول خدمت‌رسانی به شهر عزیزمان هستند.

وی ادامه داد: امیدوارم با این تلاش و همتی که تیم جدید مدیریت شهری دارد، بتوانیم تبریز را به جایگاه اصلی آن برسانیم.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به مناسبتهای اردیبهشت ماه افزود: به بهانه روز شوراها از همکاران شورای اسلامی شهر که در تمام ساعات شبانه‌روز در خدمت به همشهریان هستند، تشکر کنم و با تبریک روز شوراها به ایشان ، امیدوارم در راه خدمت به مردم همواره موفق باشند.

حجت‌الاسلام برگی با تبریک روز کارگر نیز تاکید کرد: از زحمات بی‌منت کارگران سپاسگزاریم و قطعا به همراه مدیران شهری با تمام توان برای حل مشکلات این قشر تلاش خواهیم کرد.

وی در خاتمه با اشاره به فرا رسیدن روز معلم و با اشاره به نقش تربیت در جامعه افزود: به واقع معلمان انبیای عصر کنونی هستند و به مقام معلم تعظیم می‌کنیم.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری