کد خبر:3323
پ

رئیس شورای اسلامی: پروژه‌های زودبازده در مشهد با سرعت بیشتری اجرا می‌شود

رئیس شورای اسلامی مشهد گفت: پروژه‌های زودبازده و پیشران توسعه محلات حاشیه شهر و کم‌برخوردار در مشهد با سرعت بیشتری دنبال می‌شود و به سرانجام می‌رسد. حسن موحدیان با اشاره به روند پروژه‌های زودبازده، اظهار کرد: پروژه‌های زودبازده و پیشران توسعه محلات حاشیه شهر و کم‌برخوردار، از نخستین مصوبات شورای اسلامی شهر بود که امیدواریم […]

رئیس شورای اسلامی مشهد گفت: پروژه‌های زودبازده و پیشران توسعه محلات حاشیه شهر و کم‌برخوردار در مشهد با سرعت بیشتری دنبال می‌شود و به سرانجام می‌رسد.

حسن موحدیان با اشاره به روند پروژه‌های زودبازده، اظهار کرد: پروژه‌های زودبازده و پیشران توسعه محلات حاشیه شهر و کم‌برخوردار، از نخستین مصوبات شورای اسلامی شهر بود که امیدواریم با همت و تلاش مضاعف شهرداری، این پروژه‌ها با سرعت بیشتری دنبال شوند و به سرانجام برسند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از رویکردها و سیاست‌های شورای ششم، ترویج گفتمان خدمت و گفت‌وگو با مردم بوده است، بسیار خرسندیم که با بهبود شرایط کرونایی، فرصت ارتباط مستقیم با شهروندان و برگزاری نشست‌های پای حرف مردم در مساجد فراهم آمده است، این تعامل و گفت‌وگو با مردم، از مطالب مد نظر مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) هم بوده است که باید هر روز قوی‌تر دنبال شود.

موحدیان اضافه کرد: ساده‌زیستی و دوری از تجملات و اعیان‌نشینی، مسئولیت‌پذیری، مردمی بودن، اصلی و فرعی کردن مسائل کشور و مقدم داشتن رفع مسائل اصلی، اجتناب از تبعیض و فساد، همکاری صمیمانه با قوا و دستگاه‌های مختلف و پرهیز از گروکشی و معارضه ویژگی‌هایی است که نمایندگان مردم باید آن را رعایت کنند و سفارش مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) نیز بر این موارد است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری