کد خبر:8566
پ

رئیس شورای شهر رشت خبر داد؛ تفاهم‌نامه شهرداری و سپاه برای زیباسازی و فضاسازی شهر رشت

رئیس شورای اسلامی شهر رشت از امضا تفاهم‌نامه‌ همکاری میان شهرداری و سپاه با هدف زیباسازی و فضاسازی سیما و منظر شهری در مناسبت‌های ملی و مذهبی خبر داد. محمدحسین واثق‌کارگرنیا اظهار کرد: به منظور زیباسازی و فضاسازی سیما و منظر شهری در مناسبت‌های ملی و مذهبی، روز گذشته شهرداری تفاهم‌نامه همکاری با سپاه ناحیه مقاومت […]

رئیس شورای اسلامی شهر رشت از امضا تفاهم‌نامه‌ همکاری میان شهرداری و سپاه با هدف زیباسازی و فضاسازی سیما و منظر شهری در مناسبت‌های ملی و مذهبی خبر داد.

محمدحسین واثق‌کارگرنیا اظهار کرد: به منظور زیباسازی و فضاسازی سیما و منظر شهری در مناسبت‌های ملی و مذهبی، روز گذشته شهرداری تفاهم‌نامه همکاری با سپاه ناحیه مقاومت رشت امضا کرده است.

وی افزود: بر اساس این تفاهم‌نامه، از این پس، اقداماتی همچون آذین‌بندی معابر و خیابان‌ها در جشن‌ها و ایام سوگواری، دیوارنگاری و برنامه‌های فرهنگی و ورزشی به صورت محله‌محور با مشارکت شهرداری و سپاه انجام خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت خاطرنشان کرد: در حال حاضر اقدامات فرهنگی تنها در خیابان‌های اصلی و هسته مرکزی شهر رشت متمرکز است که طبق این تفاهم‌نامه، با استفاده از ظرفیت نیروهای سپاه و بسیج، خدمات‌رسانی عادلانه در مناطق محروم، کم‌برخوردار و حاشیه شهر بسط و گسترش خواهد یافت.

واثق‌کارگرنیا تصریح کرد: مشارکت و همکاری سپاه و شهرداری در اقدامات فرهنگی موجب کاهش هزینه‌ها و بالارفتن سطح کیفی خدمات‌رسانی به شهروندان می‌شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری