کد خبر:8694
پ

ساماندهی شب بازارها در شیراز با جدیت آغازشده است

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری شیراز از آغاز ساماندهی شب بازارها و درگام اول شب بازارهای ارم و زند در بخشی از بولوارهای آزادی و کریم‌خان زند خبر داد. پژمان شفیعی اظهار داشت: در بازدید از شب بازارهای موسوم به شب بازار زند و ارم‌ بابیان اینکه آیین‌نامه ساماندهی دست‌فروشان از […]

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری شیراز از آغاز ساماندهی شب بازارها و درگام اول شب بازارهای ارم و زند در بخشی از بولوارهای آزادی و کریم‌خان زند خبر داد.

پژمان شفیعی اظهار داشت: در بازدید از شب بازارهای موسوم به شب بازار زند و ارم‌ بابیان اینکه آیین‌نامه ساماندهی دست‌فروشان از سوی شورای اسلامی شهر مصوب و ابلاغ گردیده، افزود: فرآیند ساماندهی با برگزاری جلسات متعدد با نمایندگان آن‌ها از ماه‌های گذشته آغازشده است.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری شیراز اظهار داشت: در یک ماه اخیر و با پیگیری‌های صورت گرفته، شناسایی افراد فعال در این شب بازارها و اخذ مدارک لازم برای ایجاد بانک اطلاعاتی انجام و در مراحل نهایی قرار دارد.

شفیعی با اشاره به اینکه نظم‌بخشی به فعالیت دست‌فروشان بازارهای شبانه باهدف پیشگیری از اختلال در عبور و مرور خودروها و عابران پیاده به‌عنوان دغدغه مهم مدیریت شهری در دستور کار قرارگرفته است، تصریح کرد: در گام نخست ساعت فعالیت شب بازارها با در نظر گرفتن تمام جوانب، تغییر و به نمایندگان آن‌ها ابلاغ‌شده است.

این مقام مسئول با تأکید بر اینکه صرفاً ساماندهی شب بازارها در دستور کار قرار دارد و قصدی برای جمع‌آوری آنها نداریم، بیان داشت: این طرح در راستای کمک به کسب رزق حلال، حل مشکلات سد معبر و درنهایت ایجاد فضایی مناسب و جاذب گردشگری اجرا می‌شود.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی افزود: اجرای طرح نیاز به همکاری همه دستگاه‌ها و تمامی فعالان این بازارها دارد همچون شهرداری مناطق که می‌بایست نسبت به ارائه مکان متناسب با طرح، همراهی لازم را داشته باشند.

شفیعی خاطرنشان کرد: در گام‌های بعدی طرح به‌تدریج شکل ظاهری فضای فروش شب بازارها نیز تغییر و یکسان‌سازی خواهد شد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری