کد خبر:2871
پ

سخنگوی شورای شهر اصفهان : تصویب لایحه “برات کارت” جهت تسویه معوقات پیمانکاران و تملک دارایی‌های سرمایه‌ای

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان طرح‌ها و لوایح بررسی شده در جلسه امروز بیست و دوم خرداد ماه را تشریح کرد. سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه در چهل‌وپنجمین جلسه علنی شورای شهر، لایحه طرح منزلت شهروندی مورد بررسی قرار گرفت، گفت: مواردی از جمله اضافه شدن برخی اقشار مانند بیماران خاص، حفظ […]

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان طرح‌ها و لوایح بررسی شده در جلسه امروز بیست و دوم خرداد ماه را تشریح کرد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه در چهل‌وپنجمین جلسه علنی شورای شهر، لایحه طرح منزلت شهروندی مورد بررسی قرار گرفت، گفت: مواردی از جمله اضافه شدن برخی اقشار مانند بیماران خاص، حفظ هفتگی شارژهای درون کارت‌ها و استفاده از آن دو بار در روز، بررسی و در صحن علنی به تصویب رسید.

وی گفت: امروز توافق‌نامه‌ای در طرح تعریض خیابان آبشار در محدوده “جی شیر” مطرح شد که با توجه به مذاکرات صحن شورای اسلامی شهر با این لایحه موافقت نکرد، در ادامه توافقی در رابطه با طرح آزادسازی خیابان بهشت در منطقه ۹ شهرداری مطرح شد که مورد موافقت قرار گرفت و در صحن علنی تأیید شد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: نطق‌ها و تذکرات اعضای شورای اسلامی شهر امروز به صورت ویژه مرتبط با سفر رئیس‌جمهور به اصفهان، موضوع آب ، توجه به بافت تاریخی و بحث‌های مربوط به حوزه صنایع دستی بود.

وی خاطرنشان کرد: لایحه تأمین منابع نقدی برای تسویه مطالبات عمرانی و تملک دارایی‌های سرمایه‌ای تا سقف ۱۰ هزار میلیارد ریال مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت اعضای شورای اسلامی شهر با استفاده از “برات کارت” به مبلغ یک هزار میلیارد تومان در سال جهت تسویه معوقات پیمانکارانی که در پروژه‌های عمرانی یا برای تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استفاده می‌شود، موافقت کردند و این لایحه نیز به تصویب رسید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری