کد خبر:12185
پ

سهم شهرداری سنندج از مالیات بر ارزش‌افزوده نسبت به شهرهای هم‌تراز کمتر است

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج گفت: سهم شهرداری سنندج از مالیات بر ارزش‌افزوده نسبت به سایر شهرهای هم‌تراز خود در کشور کمتر است که می‌تواند موجب شود تا خدمات شایسته شهروندان ارائه نشود و روند توسعه شهر به‌کُندی پیش رود. بهروز ابراهیم‌آبادی امروز سه‌شنبه ششم شهریور در نشست اعضای شورای اسلامی شهر سنندج با فرماندار […]

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج گفت: سهم شهرداری سنندج از مالیات بر ارزش‌افزوده نسبت به سایر شهرهای هم‌تراز خود در کشور کمتر است که می‌تواند موجب شود تا خدمات شایسته شهروندان ارائه نشود و روند توسعه شهر به‌کُندی پیش رود.

بهروز ابراهیم‌آبادی امروز سه‌شنبه ششم شهریور در نشست اعضای شورای اسلامی شهر سنندج با فرماندار بر ضرورت توجه ویژه به مسائل کلیدی مدیریت شهری از جمله موانع و مشکلات مدیریت شهری و تسهیل در اجرای قوانین با رویکرد مردم محوری تاکید و اظهار کرد: با توجه به اینکه در سال چهارم دوره ششم شورای اسلامی شهر قرار داریم، خدمت به مردم بیش از پیش اهمیت دارد و انتظار می‌رود فرمانداری سنندج در کنار شورای شهر بیشتر از گذشته گام بردارد.

وی با اشاره به سیاست‌گذاری شورا علاوه‌ بر رویکرد نظارتی خود افزود: کار کارشناسی بر روی لوایح و به‌ویژه بودجه‌نویسی و تصویب لایحه بودجه چشم‌اندازه خدمت‌رسانی شهرداری را به شهروندان نمایان می‌کند که در این راه شورای شهر نیازمند همدلی بیشتر کمیته انطباق و فرمانداری است.

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج با اشاره به راهبری شورا در این دوره از مجموعه مدیریت شهری ادامه داد: اقدامات خوبی از جمله کلنگ‌زنی و آغاز عملیات اجرایی پل محمدی، زیرگذر تکیه و چمن، تکمیل رینگ اسلام آباد، احداث بلوار ۲۴ متری اتصال میدان ۱۲ فروردین به بیمارستان توحید، ایجاد پارک‌ها و تفرجگاه‌هایی همچون پارک لاوان، روجیار، پیرچنار، نیشتمان، پارک ورودی نایسر و پارک‌های درون محله‌ای، ایجاد زمین‌های ورزشی در مناطق حاشیه و توجه ویژه‌به آسفالت نواحی منفصل شهری و سایر معابر اصلی و فرعی صورت گرفته است.

ابراهیم‌آبادی در ادامه به میزان دریافتی شهرداری از محل مالیات بر ارزش‌افزوده اشاره کرد و گفت: سهم شهرداری سنندج از مالیات بر ارزش‌افزوده نسبت به سایر شهرهای هم‌تراز خود در کشور کمتر است که این موضوع می‌تواند موجب شود خدمات شایسته شهروندان ارائه نشود و روند توسعه شهر به‌کُندی پیش رود.

وی با اشاره به اختصاص بودجه به نواحی منفصل و کم‌برخوردار شهر تصریح کرد: این بودجه اگرچه قدمی مثبت در راستای رفع مشکلات این مناطق است، اما برای برآوردن تمام نیازهای همشهریان این مناطق کافی نیست، بنابراین لزوم توجه دولت در راستای اختصاص بودجه‌های جهشی برای رفع مشکلات این نواحی مورد انتظار است که با تلاش‌های صورت گرفته امیدواریم در آینده نزدیک شاهد رشد متوازن تمامی مناطق شهر باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج تاکید کرد: ثمره تعامل سازنده شورای اسلامی شهر و دولت، رفع مشکلات مردم است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری