کد خبر:4452
پ

شناسنامه دار شدن ۱۰ هزار اصله درخت در سنندج

شناسنامه‌دار کردن ۱۰هزار اصله درخت در پارک‌های اصلی شهر، ایمن سازی وسایل بازی کودکان و امکانات ورزشی پارک های شهر و آسفالت و بهسازی ۲۰ هزار مترمربع از معابر و محلات ناحیه منفصل شهری حسن آباد از اقدامات شهرداری سنندج است. سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج اظهار داشت: به استناد […]

شناسنامه‌دار کردن ۱۰هزار اصله درخت در پارک‌های اصلی شهر، ایمن سازی وسایل بازی کودکان و امکانات ورزشی پارک های شهر و آسفالت و بهسازی ۲۰ هزار مترمربع از معابر و محلات ناحیه منفصل شهری حسن آباد از اقدامات شهرداری سنندج است.

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج اظهار داشت: به استناد ماده ۲ و تبصره یک قانون حفظ و گسترش فضای سبز شهر، سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری سنندج اقدام به آمار برداری درختان واقع در پارک های اصلی در مناطق چهارگانه شهر سنندج کرده است.

علی اصغری افزود: پروژه پلاک کوبی درختان برای مدیریت فضاهای سبز شهری و تصمیم گیری های آتی در سطح شهر لازم و ضروری است که با مدیریت درست و اصولی می توان خروجی های صحیح و کاربردی از وضعیت فعلی درختان بدست آورد.

وی یادآور شد: در همین راستا ۱۰ هزار اصله درخت از گونه های مختلف در این پارک ها آماربرداری و کدهای ۱۲ رقمی شامل کد منطقه، محیط بن، ردیف قرارگیری وخیابان برداشت و ثبت شده است.

سرپرست سازمان سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج با بیان اینکه این طرح استمرار دارد گفت: برای تمام درختانی که مورد آماربرداری قرار گرفته اند نصب پلاک درفاز بعدی انجام خواهد شد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری