کد خبر:2592
پ

شهردار آذرشهر : تخفیف ۳۰ درصدی خدمات مهندسی بافت فرسوده

شهردار آذرشهر از اعمال تخفیف ۳۰ درصدی خدمات مهندسی بافت فرسوده خبر داد و گفت: با تصویب طرح افزایش بافت فرسوده از ۱۵ به ۸۸ هکتار، مدیریت شهری در نظر دارد خدمات و تسهیلات ویژه‌ای برای ساکنان بافت و اهالی محدوده در نظر بگیرد. به گزارش افتخار میهن، میثم مقدم اظهار کرد: با پیگیری مدیریت […]

شهردار آذرشهر از اعمال تخفیف ۳۰ درصدی خدمات مهندسی بافت فرسوده خبر داد و گفت: با تصویب طرح افزایش بافت فرسوده از ۱۵ به ۸۸ هکتار، مدیریت شهری در نظر دارد خدمات و تسهیلات ویژه‌ای برای ساکنان بافت و اهالی محدوده در نظر بگیرد.

به گزارش افتخار میهن، میثم مقدم اظهار کرد: با پیگیری مدیریت شهری و هماهنگی با رئیس دفتر نظام مهندسی شهرستان آذرشهر، از این پس همه خدمات مهندسی ارائه شده از سوی دفتر نظام مهندسی شهرستان با ۳۰ درصد تخفیف ارائه می‌شود که این اقدام الگوی مناسبی از همکاری بین‌بخشی است.

شهردار آذرشهر با بیان اینکه به منظور نوسازی و بازسازی بناهای این منطقه حمایت‌های ویژه‌ای در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: با تصویب طرح افزایش بافت فرسوده از ۱۵ به ۸۸ هکتار، شهرداری و شورای اسلامی شهر در نظر دارد خدمات و تسهیلات ویژه‌ای برای ساکنان بافت و اهالی محدوده در نظر بگیرد.

شایان ذکر است آذرشهر یکی از شهرهای باختری استان آذربایجان‌شرقی است که جمعیت آن بر اساس سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال ۱۳۹۵ بالغ بر ۴۴ هزار و۸۸۷ نفر بوده است

شبنم شیرازی میگون ۱۴۰۱/۳/۱۰

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری