کد خبر:7058
پ

شهردار جدید ساری انتخاب شد

اعضای شورای اسلامی شهر ساری در جلسه یکشنبه شب، محمد قبادی را به عنوان شهردار این شهر انتخاب کردند.محمد قبادی پس از گذشت حدود ۸۵ روز از استیضاح شهردار سابق، از سوی اعضای شورای اسلامی شهر باتفاق آرا (۹ رای) توانست به عنوان سکاندار شهرداری مرکز مازندران انتخاب شود.شهردار منتخب پیش از این در مسئولیت […]

اعضای شورای اسلامی شهر ساری در جلسه یکشنبه شب، محمد قبادی را به عنوان شهردار این شهر انتخاب کردند.
محمد قبادی پس از گذشت حدود ۸۵ روز از استیضاح شهردار سابق، از سوی اعضای شورای اسلامی شهر باتفاق آرا (۹ رای) توانست به عنوان سکاندار شهرداری مرکز مازندران انتخاب شود.
شهردار منتخب پیش از این در مسئولیت های معاون فنی شهرداری ساری و مدیر منطقه ۲ شهرداری ساری فعالیت داشته است و پس از صدور حکم از سوی وزیر کشور، فعالیت خود را به عنوان شهردار ساری آغاز خواهد کرد.
شایان ذکر است شورای اسلامی شهر ساری سه شنبه هفته گذشته در پنجاه وچهارمین جلسه خود با دستورکار انتخاب شهردار، به سبحان بخشی یکی از اعضای شورا به عنوان تنها گزینه شهردار جدید با پنج رای ممتنع و فقط سه نفر رای مثبت مخالفت کرد.
جواد طالبی شهردار سابق ساری، سی ام آبان امسال با شش رای اعضای شورا استیضاح و عزل شد و از آن تاریخ تاکنون، با تصویب اعضای شورای اسلامی شهر مرکز استان مازندران، مصطفی احمدی فولادی به عنوان سرپرست شهرداری ساری فعالیت داشت.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری