کد خبر:12093
پ

شهردار: رفاهیات کارکنان شهرداری کرمانشاه در اولویت قرار گیرد

شهردار کرمانشاه گفت: برنامه‌های عفاف و حجاب باید در مورد همه همکاران شاغل در شهرداری اجرا شود و ارتباطی با جنسیت پرسنل ندارد. نادر نوروزی امروز چهارشنبه سی‌ویکم مرداد در نشست ستاد حجاب و عفاف کارکنان شهرداری کرمانشاه اظهار کرد: حجاب محدودیت نیست، بلکه مصونیت پرسنل در مقابل ناهنجاری موجود در جامعه و آرامش در […]

شهردار کرمانشاه گفت: برنامه‌های عفاف و حجاب باید در مورد همه همکاران شاغل در شهرداری اجرا شود و ارتباطی با جنسیت پرسنل ندارد.

نادر نوروزی امروز چهارشنبه سی‌ویکم مرداد در نشست ستاد حجاب و عفاف کارکنان شهرداری کرمانشاه اظهار کرد: حجاب محدودیت نیست، بلکه مصونیت پرسنل در مقابل ناهنجاری موجود در جامعه و آرامش در محیط کار است.

وی افزود: برنامه‌های عفاف و حجاب باید در مورد همه همکاران شاغل در شهرداری کرمانشاه اجرا شود و ارتباطی با جنسیت پرسنل ندارد.

شهردار کرمانشاه گفت: وظیفه داریم در کنار بحث مهم و اصولی عفاف و حجاب به رفاهیات پرسنل نیز توجه داشته باشیم و با رسیدگی به رفاهیات قطعاً راندمان کار بهبود و ارتقا پیدا می‌کند.

نوروزی به مشاور امور بانوان شهرداری کرمانشاه مأموریت داد به سرعت برنامه‌های کاربردی حجاب و عفاف مبتنی بر شرایط کاری شهرداری تهیه و جهت بررسی و تصویب ارائه کند.

وی همچنین گفت: از آنجا که حدود بیست درصد پرسنل شهرداری بانوان که در کنار وظیفه سازمانی خود در منزل نیز وظیفه مهم و خطیر مادری و همسری را بر عهده دارند و باید در شهرداری برنامه‌های متنوعی جهت استفاده بانوان تهیه و اجرا شود.

وی همچنین به معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی شهرداری کرمانشاه مأموریت داد با همکاری مشاور شهردار در امور بانوان برنامه‌های رفاهی بانوان شاغل در شهرداری را تهیه و تنظیم کند و برای اجرا ارائه کند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری