کد خبر:6587
پ

شهردار شهرکرد: باید از تنگ‌نظری‌ها پرهیز شود تا شاهد اتفاقات خوبی در شهر باشیم

شهردار شهرکرد گفت: این شهر پتانسیل‌های زیادی دارد و دارای هویت، تاریخ، قدمت و فضای بکر است، اما تا به امروز از شهر غافل بوده‌ایم و نتوانسته‌ایم شهرکرد را به نقطه عطف برسانیم؛ لازم است از تنگ‌نظری‌ها پرهیز شود تا شاهد اتفاقات خوبی باشیم. محمدحسین واحدیان امروز دوشنبه دوازدهم دی‌ماه در نخستین جلسه دبیرخانه شهر […]

شهردار شهرکرد گفت: این شهر پتانسیل‌های زیادی دارد و دارای هویت، تاریخ، قدمت و فضای بکر است، اما تا به امروز از شهر غافل بوده‌ایم و نتوانسته‌ایم شهرکرد را به نقطه عطف برسانیم؛ لازم است از تنگ‌نظری‌ها پرهیز شود تا شاهد اتفاقات خوبی باشیم.

محمدحسین واحدیان امروز دوشنبه دوازدهم دی‌ماه در نخستین جلسه دبیرخانه شهر ملی نمد، اظهار کرد: تمام دستگاه‌های متولی باید برای اجرای برنامه‌های شهر ملی نمد پای کار بیایند تا موضوع گردشگری در شهر نهادینه شود.

وی با بیان اینکه لازم است مسیر گردشگری فرهنگ و هنر ایجاد شود، افزود: طرح‌های بازآفرینی شهری باید فعال شود و در این راستا لازم است دستگاه‌های اجرایی به میدان بیایند.

شهردار شهرکرد با بیان اینکه ایجاد مسیر گردشگری موجب احیای بافت فرسوده شهر می‌شود، خاطرنشان کرد: فرصت‌های ایجاد شده در شهر را نباید از دست داد و باید از فرصت‌ها به نحو مطلوب استفاده کرد تا مسیر گردشگری به عنوان یک نقطه آغاز مدنظر قرار گیرد و نقش‌محور باشد.

واحدیان ادامه داد: باید اقدامات اساسی انجام شود و لازم است سازمان‌های مردم نهاد مطالبه‌گری داشته باشند تا ادارات نیز همکاری لازم را برای ایجاد مسیر گردشگری فرهنگ و هنر به عمل آورند.

وی با بیان اینکه نگاه ما به گردشگری باید استانی باشد، گفت: در شهرکرد قلعه چالشتر را داریم که ظرفیت خوبی برای جذب گردشگر است و باید سرمایه‌گذار برای سرمایه‌گذاری ترغیب شود، چنانچه از تنگ‌نظری‌ها پرهیز و اجرای برنامه‌های فرهنگی در سطح شهر پیش‌بینی شود، شاهد اتفاقات خوبی در سطح شهر خواهیم بود.

شهردار شهرکرد با اشاره به ضرورت اجرای طرح‌های پیشگیرانه، اضافه کرد: در طرح‌های جامع و تفصیلی علاوه بر حوزه‌های شهرسازی و گردشگری، باید به مسائل فرهنگی و اجتماعی نیز توجه کرد.

واحدیان تصریح کرد: لازم است در طرح‌های جامع و تفصیلی به اوقات فراغت جوانان و سکونتگاه‌های غیررسمی در شهر توجه شود تا بتوانیم از بروز آسیب‌های اجتماعی جلوگیری کنیم. شهرکرد پتانسیل‌های زیادی دارد و دارای هویت، تاریخ، قدمت و فضای بکر است، اما تا به امروز از شهر غافل بوده‌ایم و نتوانسته‌ایم شهرکرد را به نقطه عطف برسانیم.

وی ادامه داد: شهروندان شهرکرد مردمانی فهیم، مظلوم با ذات و سرشت پاک هستند، اما نتوانسته‌ایم پاسخگوی نیاز شهروندان باشیم، چراکه شکاف زیادی میان شهروندان و مدیریت شهری وجود دارد و باید با دیدگاه اجتماعی و فرهنگی به مسائل نگاه کنیم.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری