کد خبر:9180
پ

شهردار : طرح پارکبان در معابر میاندوآب اجرا می‌شود

شهردار میاندوآب از اجرای طرح پارکبان خبر داد و گفت: با اجرای این طرح، خودروهای پارک شده در خارج از محدوده طرح با جرثقیل به پارکینگ انتقال داده می‌شوند. بابک محمدزاده از اجرای طرح پارکبان در خیابان‌های میاندوآب خبر داد و اظهار کرد: این طرح از مصوبات شورای شهر بوده که به تأیید هیئت تطبیق فرمانداری […]

شهردار میاندوآب از اجرای طرح پارکبان خبر داد و گفت: با اجرای این طرح، خودروهای پارک شده در خارج از محدوده طرح با جرثقیل به پارکینگ انتقال داده می‌شوند.

بابک محمدزاده از اجرای طرح پارکبان در خیابان‌های میاندوآب خبر داد و اظهار کرد: این طرح از مصوبات شورای شهر بوده که به تأیید هیئت تطبیق فرمانداری رسیده است.

وی افزود: در این راستا ابزار آلات لازم از قبیل پارکومتر و ایست‌سنج خریداری و طرح پارکبانی به زودی اجرا خواهد شد.

شهردار میاندوآب با بیان اینکه طرح پارکبانی از سال‌های گذشته در میاندوآب راکد مانده بود که موجب ترافیک در خیابان‌های اصلی شهر و نارضایتی شهروندان شده‌ است، گفت: با اجرای این طرح، خودروهای پارک شده در خارج از محدوده طرح با جرثقیل به پارکینگ انتقال داده می‌شوند.

وی یادآور شد: بر اساس این طرح ۷۵۰ جای پارک در سطح معابر تعریف شده و در خیابان‌های امام خمینی (ره)، طالقانی، شهدا، کشاورز، تختی، شریعتی، هفده شهریور و سرباز گمنام اجرا می‌شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری