کد خبر:4560
پ

شهردار میبد : آغاز طرح جامع ساماندهی معابر شهری

شهردار میبد با بیان اینکه این شهر دارای ویژگی‌های بسیار شاخص و منحصربه‌فرد تاریخی و فرهنگی است، گفت: طرح جامع ساماندهی معابر شهری میبد آغاز شده است. مجید بهارستانی با بیان اینکه میبد شهری تاریخی با قدمتی بالغ بر هفت هزار سال است، اظهار کرد: این شهر یکی از زیباترین شهرهای تاریخی کشور و جهان […]

شهردار میبد با بیان اینکه این شهر دارای ویژگی‌های بسیار شاخص و منحصربه‌فرد تاریخی و فرهنگی است، گفت: طرح جامع ساماندهی معابر شهری میبد آغاز شده است.

مجید بهارستانی با بیان اینکه میبد شهری تاریخی با قدمتی بالغ بر هفت هزار سال است، اظهار کرد: این شهر یکی از زیباترین شهرهای تاریخی کشور و جهان به حساب می‌آید و آثار تاریخی آن در نمونه خود کم‌نظیر و حتی بی‌نظیر است.

وی افزود: شهرداری میبد به صورت ویژه و با توجه به شاخصه‌های انحصاری این شهر تلاش کرده است تا خدمات ارائه شده بهترین و بالاترین کیفیت را داشته باشد.

شهردار میبد با بیان اینکه احداث جداول در معابر سطح شهر به عنوان مراحل اولیه ساماندهی انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: روند اجرایی عملیات ساماندهی و بهبود وضعیت معابر سطح شهر با اجرای اقدامات مربوط به جدول‌گذاری آغاز شده است.

بهارستانی تصریح کرد: این طرح با هدف ساماندهی معابر سطح شهر، زیباسازی فضاهای شهری و مناسب‌سازی پیاده‌روها و جداول حاشیه خیابان‌های شهر همسو با نیاز شهر و شهروندان در سطح معابر ادامه پیدا می‌کند.

وی گفت: از جمله معابری که پروژه بهسازی آن در دستور کار قرار گرفته است، خیابان امام خمینی (ره) حدفاصل میدان جوان تا میدان ولیعصر (عج) است و ایجاد پارکینگ‌های جزیره‌ای، جدول‌گذاری حاشیه خیابان، ایجاد رفیوژ میانی، نصب و اجرای پایه‌های روشنایی از جمله اقدامات انجام شده است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری