کد خبر:7504
پ

شهردار کرمانشاه: آماده‌باش نیروهای فضای سبز شهرداری برای روز طبیعت

شهردار کرمانشاه از آماده‌باش نیروهای فضای سبز شهرداری در پارک‌های شهر در روز طبیعت خبر داد. نادر نوروزی اظهار کرد: با توجه به اتمام ایام نوروز و فرارسیدن روز طبیعت و حضور شهروندان در عرصه‌های فضای سبز، به‌دلیل شرایط ویژه نگهداری عرصه‌های فضای سبز خانواده بزرگ فضای سبز شهرداری کرمانشاه در این روز در حالت […]

شهردار کرمانشاه از آماده‌باش نیروهای فضای سبز شهرداری در پارک‌های شهر در روز طبیعت خبر داد.

نادر نوروزی اظهار کرد: با توجه به اتمام ایام نوروز و فرارسیدن روز طبیعت و حضور شهروندان در عرصه‌های فضای سبز، به‌دلیل شرایط ویژه نگهداری عرصه‌های فضای سبز خانواده بزرگ فضای سبز شهرداری کرمانشاه در این روز در حالت آماده‌باش قرار گرفت.

وی افزود: تمامی تمهیدات و تدابیر لازم برای رفاه حال مسافرین محترم و شهروندان روزه دار در بوستان‌های کرمانشاه صورت گرفته است تا آسیبی به عرصه‌های فضای سبز شهری وارد نشود و امید است مسافرین و شهروندان روزه دار با رعایت شئونات اسلامی و احترام ماه مبارک رمضان و رعایت موارد و نکات ایمنی روز طبیعت خاطره انگیزی در شهر کرمانشاه سپری کنند.

شهردار کرمانشاه از مسافران و شهروندان تقاضا کرد در پاکیزگی محیط زیست و حفظ فضای سبز کوشا باشند و از آسیب زدن به عرصه‌های فضای سبز خودداری کنند.

به گزارش ایمنا، شهر کرمانشاه با ۲۴۱ بوستان دارای ۱۰/۵۵ مترمربع سرانه فضای سبز و ۶/۰۹ مترمربع سرانه فضای سبز تفرجگاهی است.

پارک‌های شرقی و غربی طاقبستان، کوهستان و سراب قنبر و حواشی بزرگراه‌های شرقی و غربی و کشمیر جزو نقاط مورد استقبال کرمانشاهیان در محدوده شهر است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری