کد خبر:2183
پ

شهردار گلپایگان مطرح کرد: جلوگیری از ساخت و ساز در اراضی کشاورزی و خدماتی

شهردار گلپایگان گفت: در اراضی با کاربری خدماتی تابلوی هدایت خریداران قطعات به شهرداری نصب شده که این مهم به منظور جلوگیری از تغییر کاربری و ساخت‌وسازهای غیرمجاز است پیمان شکرزاده از نصب تابلوی اطلاع‌رسانی در اراضی با کاربری کشاورزی و خدماتی به منظور جلوگیری از ساخت‌وسازهای غیرمجاز خبر داد و اظهار کرد: برخی افراد […]

شهردار گلپایگان گفت: در اراضی با کاربری خدماتی تابلوی هدایت خریداران قطعات به شهرداری نصب شده که این مهم به منظور جلوگیری از تغییر کاربری و ساخت‌وسازهای غیرمجاز است

پیمان شکرزاده از نصب تابلوی اطلاع‌رسانی در اراضی با کاربری کشاورزی و خدماتی به منظور جلوگیری از ساخت‌وسازهای غیرمجاز خبر داد و اظهار کرد: برخی افراد در شهر گلپایگان زمین‌ها با کاربری کشاورزی و خدماتی را خریداری می‌کنند و سپس به صورت تکه‌تکه به شهروندان می‌فروشند.

وی افزود: تغییر کاربری زمین از کشاورزی و خدماتی بدون رعایت ضوابط با اصول معماری و شهرسازی مغایر است و در آینده نیز خریداران اراضی با مشکل پرداخت هزینه تفکیک و تغییر کاربری مواجه می‌شوند.

شهردار گلپایگان خاطرنشان کرد: شهروندان به منظور کسب اطلاعات زمین قبل از انجام معامله با سند عادی یا رسمی، به واحد شهرسازی شهرداری گلپایگان مراجعه کنند.

شکرزاده تاکید کرد: گشت و بازرسی واحد شهرسازی شهرداری در راستای حفظ اراضی کشاورزی و جلوگیری از ساخت‌وسازهای غیرمجاز گشت روزانه دارد. شهروندان نیز در صورت مشاهده موارد خلاف قانون، مراتب را به مسئولان شهری اطلاع دهند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری