کد خبر:4518
پ

شهردار یزد : لزوم جذب سرمایه‌گذار برای اجرای پروژه‌های تفریحی و رفاهی شهر

شهردار یزد ایجاد پروژه‌های تفریحی را یکی از اولویت‌های مهم شهرداری دانست و از پیگیری برای جذب سرمایه‌گذار جهت اجرای پروژه‌های تفریحی و رفاهی در این کلان‌شهر خبر داد. ابوالقاسم محی‌الدینی با اشاره به اقدامات شهرداری یزد برای جذب سرمایه‌گذار در این کلان‌شهر اظهار کرد: توسعه و پیشرفت شهر با اعتبارات شهرداری و دولتی امکان‌پذیر […]

شهردار یزد ایجاد پروژه‌های تفریحی را یکی از اولویت‌های مهم شهرداری دانست و از پیگیری برای جذب سرمایه‌گذار جهت اجرای پروژه‌های تفریحی و رفاهی در این کلان‌شهر خبر داد.

ابوالقاسم محی‌الدینی با اشاره به اقدامات شهرداری یزد برای جذب سرمایه‌گذار در این کلان‌شهر اظهار کرد: توسعه و پیشرفت شهر با اعتبارات شهرداری و دولتی امکان‌پذیر نیست و برای سرعت‌بخشی به توسعه، باید از ظرفیت بخش خصوصی بیشتر استفاده کنیم.

وی تاکید کرد: شهرداری یزد ارتباطات خوبی با سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در حوزه‌های مختلف برقرار کرده است و در حال رایزنی برای حضور این سرمایه‌گذاران در شهر جهت اجرای پروژه‌های مختلف هستیم.

شهردار یزد تصریح کرد: از جمله مهمترین مسائلی که در شهر یزد به‌صورت ویژه احساس می‌شود و باید نسبت به آن در حوزه جذب سرمایه‌گذار توجه بیشتری داشته باشیم، توجه به افزایش امکانات تفریحی و رفاهی است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر امکانات رفاهی و تفریحی در یزد به‌طور مطلوب وجود ندارد، خاطرنشان کرد: مردم برای گذران اوقات فراغت خود نیازمند فضاهایی با امکانات مناسب هستند تا بتوانند در کنار خانواده به تفریح بپردازند.

محی‌الدینی با بیان اینکه تقویت و توسعه زیرساخت‌های تفریحی در سطح شهر یکی از اولویت‌های شهرداری است، خاطرنشان کرد: این اولویت از ایجاد پارک‌های درون محله‌ای و بوستان‌ها تا انجام پروژه‌های بزرگ تعریف شده است و برای هر بخش، برنامه‌های مناسبی تدوین شده است که در حال پیگیری آن هستیم.

وی ادامه داد: شهر یزد ظرفیت‌های بسیاری در حوزه گردشگری دارد، اما باید این شهر را برای شهروندان نیز مهیا کنیم تا بتوانند بهترین استفاده را از امکانات شهری در مناطق مختلف داشته باشند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری