کد خبر:12222
پ

ضرب‌العجل برای دفع اصولی پسماندهای عفونی بیمارستان ۱۲ فروردین کهنوج

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کهنوج با انتقاد از وضعیت دفع پسماندهای عفونی بیمارستان ۱۲ فروردین، خواستار رفع این مشکل و دفع اصولی زباله‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن شد. به گزارش افتخار میهن به نقل از روابط عمومی دادگستری کرمان، امید رضایی در حاشیه بازدید از نحوه امحا زباله‌های بیمارستان ۱۲ فروردین کهنوج، اظهار کرد: با توجه […]

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کهنوج با انتقاد از وضعیت دفع پسماندهای عفونی بیمارستان ۱۲ فروردین، خواستار رفع این مشکل و دفع اصولی زباله‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن شد.

به گزارش افتخار میهن به نقل از روابط عمومی دادگستری کرمان، امید رضایی در حاشیه بازدید از نحوه امحا زباله‌های بیمارستان ۱۲ فروردین کهنوج، اظهار کرد: با توجه به حساسیت ویژه بحث زباله‌های عفونی، دادستانی شهرستان کهنوج به عنوان مدعی‌العموم موضوع را مدت‌ها پیش دنبال کرده و تاکنون تذکرات لازم را به دستگاه‌های متولی داده است.

وی افزود: شبکه بهداشت و اداره محیط زیست به عنوان متولیان اصلی در امر امحای صحیح زباله‌های عفونی باید وارد عمل شوند و نتیجه اقدامات خود را در ارتباط با این موضوع را به دادستانی شهرستان اعلام کنند.

دادستان کهنوج تصریح کرد: با توجه به خطرات زباله‌ها برای سلامت مردم، دادستانی به عنوان مدعی‌العموم در رابطه با حل این معضل احساس مسئولیت می‌کند و در صورتی که مشخص شود در این باره سهل انگاری و ترک فعلی از سوی دستگاه‌ها و مسئولان مرتبط صورت گرفته باشد با قطعیت با آن‌ها برخورد خواهد شد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری