کد خبر:2345
پ

ظرفیت صنایع‌‎دستی و گردشگری محمدآباد بالقوه‌ است

شهردار محمدآباد گفت: به‌منظور معرفی ظرفیت‌های بالقوه شهر در بخش صنایع‌دستی و گردشگری، نمایشگاه مشاغل‌خانگی تا سوم خردادماه برای بازدید عموم شهروندان دایر است. محمد اسماعیل‌زاده اظهار کرد: شهر محمدآباد در حوزه صنایع‌دستی و گردشگری ظرفیت‌های بالقوه‌ای دارد و یکی از اهداف شهرداری، معرفی ظرفیت‌های شهر در سطح استان و کشور است. وی افزود: با […]

شهردار محمدآباد گفت: به‌منظور معرفی ظرفیت‌های بالقوه شهر در بخش صنایع‌دستی و گردشگری، نمایشگاه مشاغل‌خانگی تا سوم خردادماه برای بازدید عموم شهروندان دایر است.

محمد اسماعیل‌زاده اظهار کرد: شهر محمدآباد در حوزه صنایع‌دستی و گردشگری ظرفیت‌های بالقوه‌ای دارد و یکی از اهداف شهرداری، معرفی ظرفیت‌های شهر در سطح استان و کشور است.

وی افزود: با هدف رونق تولید و معرفی دستاوردهای هنرمندان شهر، نمایشگاه مشاغل خانگی در محل ارگ محمدآباد برپا شده و تا سوم خردادماه برای بازدید عموم دایر است.

شهردار محمدآباد خاطرنشان کرد: برج کبوترخانه، مسجد جامع، منزل ریاحی، شبستان مسجد و حمام قدیمی شهر محمدآباد از مراکز هدف گردشگری بوده که در فهرست میراث فرهنگی کشور به ثبت رسیده است.

اسماعیل‌زاده با بیان اینکه زمین‌های شهر محمدآباد سند ندارد و شهرداری برای توسعه این شهر با مشکل مواجه است، تاکید کرد: نیاز است راه‌وشهرسازی برای تغییر کاربری زمین‌های منطقه همکاری لازم را انجام دهد تا فرایند صدور سند و تفکیک اراضی تسهیل شود.

شایان ذکر است محمدآباد شهری است با شش هزار نفر جمعیت که در ۶۵ کیلومتری جنوب شرقی اصفهان قرار دارد

شبنم شیرازی میگون ۱۴۰۱/۳/۱

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری