کد خبر:4231
پ

عضو شورای اسلامی شهرکرد : توان مجموعه مدیریت شهری عادلانه به کار گرفته می‌شود

فاطمه بیگی، عضو شورای اسلامی شهرکرد با بیان اینکه ارائه خدمات ارائه و توزیع امکانات به شهروندان در تمام مناطق از سوی مدیریت شهری باید یکسان و عادلانه باشد، تصریح کرد: تمام تلاش مجموعه مدیریت شهری، ارائه خدمات به صورت عادلانه و صادقانه و رفع دغدغه‌های شهروندان است؛ ارائه عادلانه خدمات به همه شهروندان را وظیفه […]

فاطمه بیگی، عضو شورای اسلامی شهرکرد با بیان اینکه ارائه خدمات ارائه و توزیع امکانات به شهروندان در تمام مناطق از سوی مدیریت شهری باید یکسان و عادلانه باشد، تصریح کرد: تمام تلاش مجموعه مدیریت شهری، ارائه خدمات به صورت عادلانه و صادقانه و رفع دغدغه‌های شهروندان است؛ ارائه عادلانه خدمات به همه شهروندان را وظیفه خود می‌دانیم.

وی ادامه داد: شورای اسلامی شهر و شهرداری شهرکرد علی‌رغم معضلات اقتصادی موجود، کار و تلاش را متوقف نکرده و به دنبال ارائه خدمات مطلوب و در شأن مردم است.

تجهیز شهرداری شهرکرد به دستگاه بلوک زنی

سرپرست شهرداری شهرکرد با اشاره به دستگاه بلوک‌زنی که برای شهرداری خریده شده است، گفت: دستگاه مذکور روزانه ۱۵ الی ۱۶ هزار بلوک ساختمانی تولید می‌کند و بلوک‌های ساخته شده نسبت به بلوک‌های قبلی دو برابر مقاومت دارد و از کیفیت عالی برخوردار است.

عبدالصادق نجفی امروز چهارشنبه دوم شهریورماه در جلسه با اعضای شورای اسلامی، با بیان اینکه همه نیروهای شهری در حوزه خدمات شهری کار می‌کنند، اظهار کرد: نیروی حجمی برای شهرداری کار نمی‌کند و لازم است پیمانکار برای خودش نیرو داشته باشد، چنانچه نیروی حجمی از وضعیت حقوقی خود شکایت دارد باید از اداره کار پیگیر رفع مشکلات باشد.

وی افزود: شهرداری از نیروی کار خدمات می‌خواهد و کسی که برای ارائه خدمات تلاش نکند، جایگاهی در شهرداری ندارد.

سرپرست شهرداری شهرکرد خاطرنشان کرد: دستگاه بلوک‌زنی که برای شهرداری خریده شده است، روزانه ۱۵ الی ۱۶ هزار بلوک ساختمانی تولید می‌کند. بلوک‌های ساخته شده نسبت به بلوک‌های قبلی دو برابر مقاومت دارد و از کیفیت عالی برخوردار است، اما مشکل عمده این دستگاه کمبود پالت است که در حال حاضر تنها ۳۰۰ پالت موجود است

شبنم شیرازی میگون ۱۴۰۱/۶/۲

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری