کد خبر:12061
پ

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه: تبعیض بین پرسنل شهرداری ارومیه برچیده شود

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه با بیان اینکه تبعیض بین مدیران و پرسنل در شهرداری ارومیه باید کنار گذاشته شود، گفت: اگر قرار بر حمایت از پرسنل شهرداری است، نباید بین مدیران و قشر زحمتکش کارگری تفاوتی ایجاد کنیم و همه را با یک نگاه باید تعریف کنیم. حسین پناهی امروز دوشنبه یکم مرداد در […]

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه با بیان اینکه تبعیض بین مدیران و پرسنل در شهرداری ارومیه باید کنار گذاشته شود، گفت: اگر قرار بر حمایت از پرسنل شهرداری است، نباید بین مدیران و قشر زحمتکش کارگری تفاوتی ایجاد کنیم و همه را با یک نگاه باید تعریف کنیم.

حسین پناهی امروز دوشنبه یکم مرداد در صحن علنی شورای اسلامی شهر ارومیه اظهار کرد: شهرداری به قید فوریت و بدون تبعیض نسبت به تدوین لایحه‌ای تکمیلی و به منظور رفاه پرسنل شهرداری و در راستای ارزش نهادن به پرسنل در مناسبت‌هایی همچون تولد، فوتی، ازدواج، بیماری، سفرهای زیارتی و سیاحتی، دیدار با خانواده شهدا و خانواده شهدای کارمند شهرداری و … اقدام و در طرح حمایت‌های ویژه‌ای از سوی مدیریت شهری همانند گذشته صورت گیرد.

وی افزود: امروز از طرح حمایتی و معیشتی پرسنل شهرداری ارومیه خبری نیست و گاهاً شاهد تبعیض در بین مدیران و پرسنل شهرداری نیز دیده می‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: تبعیض بین مدیران و پرسنل در شهرداری ارومیه باید کنار گذاشته شود.

پناهی با بیان اینکه طرح اکرام، منزلت، معیشت سریعاً در راستای حمایت از پرسنل طی لایحه‌ای از سوی شهرداری به شورا ارائه شود، تصریح کرد: امروز به طرح جوانی جمعیت از سوی مقام معظم رهبری تأکیدات بسیاری شده است، لذا زمینه اجرای این طرح هم در جامعه و هم در مجموعه شهرداری ارومیه با حمایت از پرسنل و خانواده‌های آن‌ها باید اجرایی شود.

وی ادامه داد: اگر قرار بر حمایت از پرسنل شهرداری است، نباید بین مدیران و قشر زحمتکش کارگری تفاوتی ایجاد کنیم و همه را با یک نگاه باید تعریف کنیم.

پناهی عنوان کرد: طرح اکرام، منزلت و معیشت پرسنل شهرداری ارومیه در کنار احیا و راه اندازی شرکت تعاونی مسکن و مصرف شهرداری هرچه سریع‌تر اجرایی شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری