کد خبر:6789
پ

عضو شورای شهر ارومیه: پیگیر ایجاد شهرکی جدید با کاربری ویلایی در ارومیه هستیم

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری، مشارکت و گردشگری شورای اسلامی شهر ارومیه‌ گفت: پروژه سرمایه‌گذاری در قالب ایجاد شهرکی جدید با کاربری ویلایی، تجاری و تفریحی پیگیری می‌شود. ساسان ابراهیم‌زاده امروز چهارشنبه بیست‌ویکم دی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حمایت شورای اسلامی شهر ارومیه از سرمایه‌گذاران باعث تسهیل روند جذب سرمایه‌گذاران و فرایندهای سرمایه‌گذاری در مدیریت شهری […]

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری، مشارکت و گردشگری شورای اسلامی شهر ارومیه‌ گفت: پروژه سرمایه‌گذاری در قالب ایجاد شهرکی جدید با کاربری ویلایی، تجاری و تفریحی پیگیری می‌شود.

ساسان ابراهیم‌زاده امروز چهارشنبه بیست‌ویکم دی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حمایت شورای اسلامی شهر ارومیه از سرمایه‌گذاران باعث تسهیل روند جذب سرمایه‌گذاران و فرایندهای سرمایه‌گذاری در مدیریت شهری است.

وی با بیان اینکه ضرورت و اهمیت جذب سرمایه جهت توسعه و آبادانی شهر و همچنین خروج شهرداری از بحران‌های مالی و کمبود منابع مالی پایدار مورد تأکید است، افزود: جذب سرمایه‌گذار در راستای ایجاد شهرکی جدید در ارومیه یکی از راهکارها است.

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری، مشارکت و گردشگری شورای اسلامی شهر ارومیه با بیان اینکه این پروژه سرمایه‌گذاری در قالب ایجاد شهرکی جدید و با کاربری ویلایی، تجاری و تفریحی پیگیری خواهد شد، افزود: توافق اولیه با سرمایه‌گذار برای پروژه عظیم شهرک جدید با سرمایه ۱۰۰ هزار میلیارد ریال در سه فاز انجام شده است.

وی پروژه سرمایه‌گذاری برای شهرک جدید یکی از نیازهای اساسی شهر دانست و تصریح‌کرد: جذب گردشگر و ایجاد درآمد پایدار از جمله مزایای مهم و اصلی این پروژه عظیم است.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: پروژه به صورت مشارکتی با شهرداری و در زمین ۹۰ هکتاری متعلق به این مجموعه و با آوردن سرمایه از سوی سرمایه‌گذار به سرانجام خواهد رسید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری