کد خبر:12046
پ

فراخوان سه پروژه بزرگ مشارکتی شهرداری اهواز منتشر می شود

سه پروژه بزرگ مجتمع مسکونی مهر شهر، پارک حجاب و مجتمع تجاری مهر شهر در سامانه ستاد فراخوان می شوند.به همت سازمان سرمایه گذاری سه پروژه بزرگ مشارکت مدنی در شهرداری اهواز فراخوان می شوند. صادق کهوازی رئیس سازمان سرمایه گذاری شهرداری اهواز در این خصوص گفت: سه پروژه بزرگ مجتمع مسکونی مهر شهر، پارک […]

سه پروژه بزرگ مجتمع مسکونی مهر شهر، پارک حجاب و مجتمع تجاری مهر شهر در سامانه ستاد فراخوان می شوند.به همت سازمان سرمایه گذاری سه پروژه بزرگ مشارکت مدنی در شهرداری اهواز فراخوان می شوند.

صادق کهوازی رئیس سازمان سرمایه گذاری شهرداری اهواز در این خصوص گفت: سه پروژه بزرگ مجتمع مسکونی مهر شهر، پارک حجاب و مجتمع تجاری مهر شهر در سامانه ستاد فراخوان می شوند.

کهوازی با اشاره به مشخصات پروژه مسکونی مهرشهر تصریح کرد: این پروژه در زمینی به مساحت ۲۳۱متر مربع و بصورت ۵طبقه مسکونی روی همکف به زیربنای ۱۳۹۰متر مربع ساخته خواهد شد.

وی همچنین ادامه داد: حجم سرمایه گذاری در این پروژه ۳۰۱/۰۰۰/۰۰۰ ریال است که به صورت مشارکت مدنی در اختیار سرمایه گذاران محترم قرار خواهد گرفت.

رییس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی با اشاره به مجتمع تجاری مسکونی مهرشهر افزود: این مجتمع در زمینی به مساحت ۵۰۴ متر مربع و به صورت ۴طبقه روی همکف با زیر بنایی بالغ بر ۳۲۰۰متر مربع همراه با زیرزمین ساخته خواهد شد.

کهوازی ادامه داد: حجم سرمایه گذاری در این پروژه نیز ۸۴۸/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال است.

کهوازی با اشاره به نقش مهم مراکز خرید در اقتصاد شهروندان خاطر نشان کرد:احداث اینگونه فضاها علاوه بر رشد و توسعه ی اقتصادی شهری،میتواند در ایجاد اشتغال نیز تاثیر بسزایی داشته باشد.

وی همچنین عنوان کرد:مجتمع های تجاری مکان هایی اجتماعی و پویا هستند، به مرور زمان تأثیرات بی‌شماری در فرآیند توسعه شهری خواهند داشت.

وی با اشاره به بازسازی پارک خاطره انگیز حجاب عنوان کرد:پارک ها به عنوان یکی از مهمترین مکان های عمومی جهت مراودات و تعاملات شهروندان محترم بشمار می آیند که با هدف بازسازی مجدد پارک حجاب در دستور بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: پارک حجاب، مساحتی بالغ بر ۸۰۰ متر مربع دارد. حجم آروده سرمایه نیز در پروژه ۴۳۷/۰۰۰/۰۰۰ریال پیش بینی شده است.

کهوازی رییس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی تصریح کرد: پروژه زیپ لاین و بازارچه رسالت نیز در مراحل نهایی انعقاد قرارداد هستند و روی سامانه ستاد قرار دارند.

وی در خاتمه عنوان کرد: این سه پروژه بزرگ مشارکتی در راستای سند برنامه سال جاری به مرحله اجرا رسیده است و سرمایه گذاران محترم میتوانند با مراجعه به سامانه ستاد، درخواست خود را جهت سرمایه گذاری ثبت نمایند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری