کد خبر:8367
پ

فراخوان شهرداری شیراز جهت جذب سرمایه‌گذار برای طراحی و ساخت مجتمع تجاری-مسکونی

شهرداری شیراز در نظر دارد نسبت به سرمایه.گذاری و مشارکت در طراحی، ساخت، احداث و تکمیل پروژه «مجتمع تجاری- مسکونی یاوران» در عرصه‌ای به مساحت بیش از ۱۶۲۰متر مربع اقدام کند.. به گزارش افتخار میهن به نقل از شهرداری شیراز، شهرداری این کلان‌شهر در نظر دارد نسبت به سرمایه.گذاری و مشارکت در طراحی، ساخت، احداث و […]

شهرداری شیراز در نظر دارد نسبت به سرمایه.گذاری و مشارکت در طراحی، ساخت، احداث و تکمیل پروژه «مجتمع تجاری- مسکونی یاوران» در عرصه‌ای به مساحت بیش از ۱۶۲۰متر مربع اقدام کند..

به گزارش افتخار میهن به نقل از شهرداری شیراز، شهرداری این کلان‌شهر در نظر دارد نسبت به سرمایه.گذاری و مشارکت در طراحی، ساخت، احداث و تکمیل پروژه «مجتمع تجاری- مسکونی یاوران» در عرصه‌ای به مساحت بیش از ۱۶۲۰متر مربع اقدام کند.

از اشخاص حقیقی یا حقوقی واجد شرایط دعوت می‌شود، حداکثر تا ساعت ۱۳ روز یکشنبه ۱۱تیرماه ۱۴۰۲ از طریق مراجعه به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به نشانی   WWW.Setadiran.ir  اسناد مناقصه را دریافت کنند.

آخرین مهلت ارائه پیشنهادات و ثبت اسناد و مدارک در سامانه ستاد، حداکثر تا ساعت ۱۳ روز چهارشنبه مورخ ۲۱  تیرماه ۱۴۰۲ است.

تاریخ و محل بازگشایی پاکات (الف و ب)، روز چهارشنبه ساعت ۱۴ مورخ ۲۱ تیرماه ۱۴۰۲ در محل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری شیراز به نشانی شیراز، بلوار شهید چمران، ابتدای بلوار شاهد،  پشت ایستگاه آتش نشانی، ساختمان شماره یک است.

آگهی و اطلاعات مربوط به این مناقصه از طریق سامانه شفافیت به نشانی shaffaf.shiraz.ir قابل مشاهده است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری