کد خبر:12133
پ

فرماندار: تلاش و همت بلند شهرداری زرند قابل تقدیر است

فرماندار زرند گفت: به هر گوشه شهر که نگاه می‌کنم، یکی از بخش‌های عمرانی و خدمات‌رسان شهرداری در حال ارائه خدمت به شهروندان فهیم زرندی هستند که این تلاش و همت بلند در جای خود شایسته تقدیر است. در آئین افتتاح و بهره‌برداری از ۳۵ پروژه شهرداری زرند که با حضور فرماندار، شهردار، رئیس و […]

فرماندار زرند گفت: به هر گوشه شهر که نگاه می‌کنم، یکی از بخش‌های عمرانی و خدمات‌رسان شهرداری در حال ارائه خدمت به شهروندان فهیم زرندی هستند که این تلاش و همت بلند در جای خود شایسته تقدیر است.

در آئین افتتاح و بهره‌برداری از ۳۵ پروژه شهرداری زرند که با حضور فرماندار، شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از مدیران شهری همزمان با سومین روز از هفته دولت برگزار شد، سیدرضا حسینی‌نژاد فرماندار زرند با گرامیداشت هفته دولت از تلاش‌های مجدانه شهردار و شورای شهر، اظهار کرد: امروز به عینه تحول و تغییر را در سطح شهر به ویژه در بخش آسفالت معابر شهری مشاهده کردم.

وی از همدلی حاکم بر شهرداری و شورای شهر ابراز خرسندی کرد و افزود: به هر گوشه شهر که نگاه می‌کنم، یکی از بخش‌های عمرانی و خدمات‌رسان شهرداری در حال ارائه خدمت به شهروندان فهیم زرندی هستند که این تلاش و همت بلند در جای خود شایسته تقدیر است.

علی ضیاءالدینی شهردار زرند نیز با بیان اینکه تمامی عوامل شهرداری و اعضای شورای شهر در این مسیر سخت و پرچالش، با یکدیگر همکاری کردند تا سهمی هرچند کوچک در جلب رضایت شهروندان داشته باشند، گفت: این مهم جز در سایه همدلی و همفکری ریاست و اعضای شورا، معاونین، مدیران و تک تک اعضای خانواده بزرگ شهرداری میسر نمی‌شد.

وی افزود: ما امروز فقط پروژه‌ها را افتتاح نمی‌کنیم بلکه امید و انگیزه‌ای جدید برای پیشرفت و توسعه شهر را در دل تک تک شهروندان به وجود می‌آوریم لذا می‌طلبد همه کسانی که دل در گرو اعتلا و آبادانی شهر زرند دارند، فارغ از هر نگاه و سلیقه‌ای با عزمی راسخ و اراده‌ای قوی در کنار هم برای پیشرفت این شهر قدم برداریم.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری