کد خبر:4483
پ

فعالیت کارگروه‌های هفت‌گانه قرارگاه فرهنگی‌ترویجی شهرداری سمنان

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی شهرداری سمنان گفت: تصمیم‌گیری‌ها و برنامه‌ریزی‌هایی که در قرارگاه فرهنگی‌ترویجی شهرداری انجام می‌شود، باید در سطح مناطق و سازمان‌ها توسط کمیته‌ها، عملیاتی و گزارش آن به صورت مستمر در قالب جلسات هماهنگی ارائه شود. قاسم ملکدار در نخستین نشست هم‌اندیشی دبیران کارگروه‌های قرارگاه فرهنگی‌ترویجی شهرداری سمنان، با تاکید بر جلوگیری از […]

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی شهرداری سمنان گفت: تصمیم‌گیری‌ها و برنامه‌ریزی‌هایی که در قرارگاه فرهنگی‌ترویجی شهرداری انجام می‌شود، باید در سطح مناطق و سازمان‌ها توسط کمیته‌ها، عملیاتی و گزارش آن به صورت مستمر در قالب جلسات هماهنگی ارائه شود.

قاسم ملکدار در نخستین نشست هم‌اندیشی دبیران کارگروه‌های قرارگاه فرهنگی‌ترویجی شهرداری سمنان، با تاکید بر جلوگیری از فعالیت‌ها و موازی‌کاری و تعدد ساختارهای فرهنگی، اظهار کرد: تشکیل این قرارگاه موجب می‌شود فعالیت‌های فرهنگی ترویجی در قالب کارگروه‌های هفت‌گانه شامل اقامه نماز، امربه‌معروف‌و نهی‌ازمنکر، عفاف و حجاب، آسیب‌شناسی اجتماعی، ورزشی، حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و ایثار و شهادت با دبیرانی که برای آن تعیین شده است، در ارتباط با کمیته‌های مربوطه ذیل این قرارگاه در سازمان‌ها و مناطق در ساختاری یکپارچه و منسجم، برنامه‌ریزی و فعالیت کنند.

وی افزود: این اقدام موجب می‌شود تا علاوه بر ایجاد روحیه کار گروهی و جمعی در شهرداری، برنامه‌های ترویجی و فرهنگی شکل منظم و متمرکزی بگیرد، ضمن اینکه فعالیت کمیته‌های مربوط توسط دبیران کارگروه‌ها رصد شده و جزو فعالیت سازمانی کارکنان تلقی می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی شهرداری سمنان با اشاره به ملزم بودن دبیران کارگروه‌ها برای ارائه گزارش در جلسات هفتگی قرارگاه فرهنگی ترویجی شهرداری مرکز، خاطرنشان کرد: تصمیم‌گیری‌ها و برنامه‌ریزی‌هایی که در قرارگاه فرهنگی ترویجی شهرداری انجام می‌شود، باید در سطح مناطق و سازمان‌ها توسط کمیته‌ها عملیاتی و گزارش آن به صورت مستمر در قالب جلسات هماهنگی ارائه شود.

نخستین نشست هم‌اندیشی دبیران کارگروه‌های قرارگاه فرهنگی ترویجی شهرداری سمنان به ریاست معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی شهرداری تشکیل شد. در این جلسه دبیران کارگروه‌ها در خصوص اهمیت تشکیل و جدیت در اهداف قرارگاه ترویجی فرهنگی شهرداری و برنامه‌ریزی در راستای اهداف این قرارگاه به بحث و تبادل‌نظر پرداختند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری