کد خبر:3512
پ

لزوم دریافت کارت سلامت برای تاکسی‌داران زرند

رئیس واحد تاکسیرانی شهرداری زرند از اجباری بودن کارت صحت و سلامت تاکسی‌داران خبر داد و گفت: تمام رانندگان حمل‌ونقل عمومی باید با انجام معاینات و آزمایش‌های صحت و سلامت، کارت سلامت خود را دریافت کنند. عبدالله ضیاءالدینی با بیان اینکه این طرح اجباری است، اظهار کرد: رانندگان موظف هستند کارت سلامت خود را از پزشکان تأیید […]

رئیس واحد تاکسیرانی شهرداری زرند از اجباری بودن کارت صحت و سلامت تاکسی‌داران خبر داد و گفت: تمام رانندگان حمل‌ونقل عمومی باید با انجام معاینات و آزمایش‌های صحت و سلامت، کارت سلامت خود را دریافت کنند.

عبدالله ضیاءالدینی با بیان اینکه این طرح اجباری است، اظهار کرد: رانندگان موظف هستند کارت سلامت خود را از پزشکان تأیید شده توسط مرکز بهداشت دریافت و به این سازمان ارائه کنند.

وی از رانندگان که سابقه ایثارگری و جانبازی دارند یا از خانواده شهدا هستند درخواست کرد حداکثر تا در اسرع وقت به سازمان حمل‌ونقل همگانی شهرداری مراجعه و فرم‌های مربوطه را تکمیل کنند.

رئیس واحد تاکسیرانی شهرداری زرند از اجباری بودن کارت صحت و سلامت تاکسی‌داران خبر داد و خاطرنشان کرد: تمام رانندگان حمل‌ونقل عمومی باید با انجام معاینات و آزمایش‌های صحت و سلامت، کارت سلامت خود را دریافت کنند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری