کد خبر:2049
پ

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم : استفاده از درختان مثمر و دارویی سازگار با اقلیم شهر

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با بیان اینکه در شش‌ سال گذشته بیش از یک‌میلیون اصله انواع درخت میوه و مثمر در فضای سبز این شهر کاشته شده است، گفت: در سال‌های اخیر اولویت سازمان پارک‌ها استفاده از درختان مثمر و دارویی سازگار با اقلیم شهر بوده است. بپیام جوادیان با اشاره […]

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با بیان اینکه در شش‌ سال گذشته بیش از یک‌میلیون اصله انواع درخت میوه و مثمر در فضای سبز این شهر کاشته شده است، گفت: در سال‌های اخیر اولویت سازمان پارک‌ها استفاده از درختان مثمر و دارویی سازگار با اقلیم شهر بوده است.

بپیام جوادیان با اشاره به ضرورت استفاده از گونه‌های بومی و سازگار با محیط برای توسعه فضای سبز پایدار، اظهار کرد: در سال‌های اخیر اولویت سازمان پارک‌های شهرداری قم استفاده از درختان مثمر و دارویی سازگار با اقلیم این شهر بوده است.

وی با بیان اینکه در شش سال گذشته بیش از یک‌میلیون اصله انواع درخت میوه و مثمر در فضای سبز شهر قم کاشته شده است، ادامه داد: گونه‌های سازگار با اقلیم شهر قم در فضای سبز جنگلی و شهری از جمله زیتون، انار، عناب کاشته شده است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم تصریح کرد: محدودیت شدید شرایط اقلیمی باعث شد به اجبار از گونه‌های محدود در فضای سبز شهر استفاده کنیم.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری