کد خبر:1825
پ

معاون وزیر راه و شهرسازی تأکید کرد؛ قرارگاه فرهنگی در شهرهای جدید فعال شود/ ضرورت راه اندازی جریان فرهنگی در مجموعه شهرهای جدید

جلسه شورای فرهنگی شهرهای جدید با حضور مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید و اعضای این شورا برگزار شد. نخستین جلسه شورای فرهنگی شهرهای جدید در سال ۱۴۰۱ با حضور علیرضا جعفری معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید و اعضای این شورا، برگزار و احکام اعضا از سوی معاون وزیر راه […]

جلسه شورای فرهنگی شهرهای جدید با حضور مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید و اعضای این شورا برگزار شد.

نخستین جلسه شورای فرهنگی شهرهای جدید در سال ۱۴۰۱ با حضور علیرضا جعفری معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید و اعضای این شورا، برگزار و احکام اعضا از سوی معاون وزیر راه و شهرسازی ابلاغ شد.
معاون وزیر راه و شهرسازی در این جلسه با تأکید بر ضرورت راه اندازی جریان های فرهنگی در محدوده شهرهای جدید بیان کرد: از این پس در تمامی شهرها یک قرارگاه فرهنکی باید فعال و امور در این حوزه را پیگیری کند.
جعفری در ادامه سخنان خود پیگیری امور فرهنگی در حوزه درون سازمانی و فضای عمومی شهرها را امری ضروری دانست و افزود: فضای عمومی شهرها در بخش های مختلف آموزشی، تبلیغاتی و … مورد توجه قرارگرفته و مدیران در مجموعه شهرهای جدید باید درحوزه فرهنگی برنامه ریزی و مدیریت این بخش در شهرها را برعهده بگیرند.
گفتنی است این شورا با هدف هم افزایی فکری برای اشاعه فرهنگ در حوزه درون و برون سازمانی در محل شرکت مادرتخصصی عمران شهرهای جدید تشکیل ودبیر آن مدیرکل دفترتوسعه اجتماعی و فرهنگی معرفی شده است.

زهرا خجسته شعار ۱۴۰۱/۲/۱۱

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری